Geçen hafta spor salonunda biriyle tanıştık. Bana ilk kendisi adım attı. Ben zaten kendisini tanıyorum ama o beni tanımıyordu. Ertesi gün kahve içmek için sözleştik. İlk buluşmada ben haliyle soğuktum ve yeni tanıştığımız için böyle olduğumu söyledim. O da date çıkmadığımızı, rahat olmam gerektiğini söyledi. Kahveden sonra spora geçtik. Gayet yaklaşımı diğer kişilere göre yakın, sempatik. Ben ona yazmadım ve bu arada numaramı vermedim. Sadece Instagram verdim, oradan mesajlaşıyoruz. Kendisi birkaç gün sonra bana spor ile ilgili komik reels attı. Ben de kendisine reels attım ama devamlı görüşmüyoruz. Bugün tekrar salonda karşılaştık ve yarın için kahve içelim dedi. Ben de ikinci date mi dedim. “Hayır, sadece kahve. Date anlamını biliyor musun?” dedi. Ben de bozuldum ve “hayır, sen biliyor musun?” dedim. O da ben de bilmiyorum dedi. Bugün sporda ceketini çıkarttı, yanıma geldi (bakışıyorduk - bakışlarımdan hoşlandığını ilk buluşmamızda söylemişti). “Neden öyle bakıyorsun?” dedi. Ben de “beni etkilemek için mi ceketini çıkarttın” dedim (şakasına söyledim tabii ki). O da evet dedi gülerek. Ben yaklaşımının amacını anlamadım. Sizce neden bu kadar yavaş ve neden date çıkmıyoruz
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar