2 ay

Bu çocuk bana sadece arkadaş gibi mi davranıyor yoksa yavaş ilerleyen bir date sürecinde miyiz?

Geçen hafta spor salonunda biriyle tanıştık. Bana ilk kendisi adım attı. Ben zaten kendisini tanıyorum ama o beni tanımıyordu. Ertesi gün kahve içmek için sözleştik. İlk buluşmada ben haliyle soğuktum ve yeni tanıştığımız için böyle olduğumu söyledim. O da date çıkmadığımızı, rahat olmam gerektiğini söyledi. Kahveden sonra spora geçtik. Gayet yaklaşımı diğer kişilere göre yakın, sempatik. Ben ona yazmadım ve bu arada numaramı vermedim. Sadece Instagram verdim, oradan mesajlaşıyoruz. Kendisi birkaç gün sonra bana spor ile ilgili komik reels attı. Ben de kendisine reels attım ama devamlı görüşmüyoruz. Bugün tekrar salonda karşılaştık ve yarın için kahve içelim dedi. Ben de ikinci date mi dedim. “Hayır, sadece kahve. Date anlamını biliyor musun?” dedi. Ben de bozuldum ve “hayır, sen biliyor musun?” dedim. O da ben de bilmiyorum dedi. Bugün sporda ceketini çıkarttı, yanıma geldi (bakışıyorduk - bakışlarımdan hoşlandığını ilk buluşmamızda söylemişti). “Neden öyle bakıyorsun?” dedi. Ben de “beni etkilemek için mi ceketini çıkarttın” dedim (şakasına söyledim tabii ki). O da evet dedi gülerek. Ben yaklaşımının amacını anlamadım. Sizce neden bu kadar yavaş ve neden date çıkmıyoruz
Bu çocuk bana sadece arkadaş gibi mi davranıyor yoksa yavaş ilerleyen bir date sürecinde miyiz?
Cevapla