İlk sesli konuşmamızda sorun yaratmıştı akrabalar geldi müsait değilim gibisinden bir dakika sonra bunu yaptı konuşalım dedikten ayrıca devamlı olarak mesajlara saatler sonra dönüyor camideyim kurstayım falan diyor devamlı sizce bir insan camide kursta çocuklara ders verirken falan o kadar yoğun olabilir mi yani hani meşgulsündür ama hep mi meşgulsün ya olsun özellikle daha ilkayımız da böyleyse sonraları nasıl olur düşünemiyorum bile sizce ne yapmalıyım ne olur yardım edin?
Napacam yardım! Yaklaşık bir buçuk aydır flört ettiğim çocuk bu şekilde sizce konuşmayı keseyim mi?
kusummm, prenses falan hoşuna gidiyor mu öyle şeyler ya gerçekten, yeni kuşak ilişkilerinde erkek çok efemine o ne öyle. hayır bir de alt alta sıralamış biriciğim, kuzum, kusum değeri de olmaz yani kelimenin anlam yüklüyorsa, tat vermez. insanın bazen yoğun zamanında vakti olmayabilir ama ufak bir sesli mesaj atıp açıklayabilir. senin burada anlatmak istediğini ben anladım. derdin sürekli mesaj atması veya ilgilenmesi değil. sorumluluk bilinci olsun, bir işi var ise haber versin veya gördüğü zaman kısa bir şekilde ulaştırsın sana. sürekli her dakika sıkmadıktan sonra ne olacak sesli mesaj göndermek dediğin şey 10 saniye değil. şu an şu işim var ben sana döneceğim merak etme..
bana sorarsan bir insanın beklentilerini karşılayamadı ilişkide ilişki bir yere gitmiyor, içinde biriktirdiğin şeyler daha çok birikiyor ve her şey gözüne batmaya başlıyor sonra. düzelir mi dersen daha şu aşamada senin ne demek istediğini bile anlamamış verdiği cevaptan o anlaşılıyor kesinlikle. direkt kendi açısından bakmış biraz ajite ederek konuyu.
Düşünce şeklinize hayran kaldım bir erkek olarak bu şekilde düşünebilmenize de çok şaşırdım çünkü erkekler genelde yüzeysel olarak bakıyorlar maalesef ki nadir var siz gibi yazdıklerımdan benim isteklerimi cümlelerinizle daha net ifade etmiş ve anlamışsınız gerçekten de benim istediğim ilişki ve değer anlayışım tam olarak belirttiğiniz şekilde karşı taraftan beklentim çok yüksek de değildi aslında sadece anlaşılmak ve değer görmek istemiştim bir insan saatler sonra geri dönüş yapılınca değerli de hissedemez kendini haliyle ve bu iletişim ilişkiye evrilemez maalesef çiçeğim balım laflarıyla olacak iş değil bu kesinlikle önemli olan o değeri karşı tarafa hissettirebilmek
Evet o kısmı da çok doğru yorumladınız bir insanın empatiyeti ne olmalı maalesef insanlar genel olarak haklı çıkma derdinde empati yapabilen pek fazla insan yok sen haklı çıksan ne olacak karşı tarafla zıtlaşıp elline geçecek orta yolu bulup onun fikirlerini anlamak varken sanırım bizim kalkıp sen haklısın diyip hiçbir şey olmamış gibi aynı şekilde daha ne yöne dahi gittiği belli olmayan o tarz bir iletişim devam edecek zannediyorlar galiba
iletişim dediğin şey zaten insanların birbirini anlaması değil midir. bu şekilde bir iletişim ancak kakafoni oluyor, sağlıklı iletişimi bırak zihinsel sağlığını kaybedersin
Benim bütün gün evde değilim ama bu kıza saatlerce yazmicam anlamına gelmiyor bence senin büyük ihtimal seni deniyor gibi geldi bence sen ilişki bozma elinde sonunda sana olan ilgisini gösterecek bekle bak göreceksin
Böyle düşünüp bir sene beklediğim biri vardı eskiden bir senenin sonunda ne buluşma teklifi geldi ne bir hediye ben 6 Şubat depremini yaşadığım gün günaydın yazmıştı sen düşün ; ) bunu yaşadığımdan beri artık en ufak değersizlik gördüm yerden kaçıyorum çünkü bunun bugün yarın olmaz insanlar değişmiyor onu deneyimledim
İnsan ne yedisinde neyse yetmişinde olur kardeşim burada gelip bana beklemenin süresini falan tartışma benim demek istediğimi anlamıyorsun gelip süreleri ortaya atıyorsun bir sene az bir süre mi Allah için değer vermeyen insanlar için bir dakika uğraşmaya değmez zaten insan ömrü ne kadar ki ne zaman öleceğimizi belli değil emin ol şu an ölsen ruhu duymaz
Evet maalesef işte iki güzel söze kanarız zannediyor bazı erkekler bu şekilde zırvalıyorlar kendi kendine bilen kızın yanında olan hissettiren net erkek pek kalmadı
Pişmesi lazım biraz. Bu şekilde sadece senden değil, hayatına giren her kadından soğutur kendini. Erkek adam biraz ağırbaşlı olur, hele hele ilişkinin başında ortada fol yok yumurta yok iken. Ben nişanlımla konuşurken bile böyle sözler kullanmıyorum düşün yani
Eğer bir erkek size 2-3 gündür mesaj atmıyorsa siz de mesaj atmayın siz de atmayın ve mesaj attığında şunu yazın - iyi hoş insansın ama benim istediğim o ilişkiyi yaşatabilecek erkeğin sen olmadığını anladım.
Sen daha sık konuşmak daha sık görüşmek istiyorsun ama çocuk sanki bunlara nazaran fazla laf yapıyor iletişim bozukluğu var sen ne diyorsun o ne diyor ortada birbirini bağlayan cümleler yok ki
İşte kuşum dalım böceğimle olacak zannediyor düzgün iletişim kurmayı bilmiyor resmen aynı şeyler demekten yoruldum beyefendi istediğimize ulaşamıyoruz 4-5 saat sonra dönüyor