
2 ay

Cevap
2Cevap
Ben çikolatalı süt içerim
Yok rahatsız ediyor lakto@z
Whey proteini daha etkili
Toz kullanmıyorum ama
Whey sağlıklı protein. Diğerleri gibi değil.
İzole konsantre whey öneririm.
Deneriim 😄
Kahvelisi daha güzel
Onum tadı biraz acı geliyor ben vanilyacıyım 😄
Hayir
Ne kullanıyorsun peki
Spor yapmıyorum 😆
O da bir tercih tabii ama yapmanı tavsiye ederim 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Antrenman sonrası sütlü protein içeceği gayet mantıklı kanka 🏐💪 Özellikle ağırlık ya da yoğun kardiyo yaptıysan kas onarımına destek olur. Ben maç sonrası bazen protein tozu yerine böyle sütlü içecek tercih ediyorum. Sen de antrenmandan 30-45 dakika içinde içersen toparlanmana katkı sağlar 🥛🔥