Galatasaray 0 - U. S Gilloise 1... Sarı kırmızılılar kötü oyun ve kötü hakemle mağlup oldu! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray kendi sahasında oldukça vasat bir oyunla U. S Gilloise'a 1-0 yenildi. Bence iki takımda galibiyeti haketmedi ve maçın hakemi promise'ye mutlak ikinci sarı kartı vermeyerek maça etki etti. Aynı promise 5 dakika sonra u. s gilloise'nin galibiyet golünü attı. Arda'nın çift sarıdan kırmızısı ise doğru karar. Maçı nasıl buldunuz?

Galatasaray 0 - U. S Gilloise 1... Sarı kırmızılılar kötü oyun ve kötü hakemle mağlup oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray 0 - U. S Gilloise 1... Sarı kırmızılılar kötü oyun ve kötü hakemle mağlup oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla