Evet arkadașlar Galatasaray - Göztepe'yi 3-1 yenerek lig'te ki yenilmezlik serisine devam etti. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray - Göztepe'yi 3-1 yenerek lig'te ki yenilmezlik serisine devam etti. Maçı nasıl buldunuz?

Göztepe fena takım değil. Bir Galatasaraylı olarak söyleyebilirim ki, Osimhen'e karşı yapılan harekete haksız yere sarı kart çıktı ve Göztepe 10 kişi kaldı. Eğri oturup, doğru konuşalım.
Maçın genel havasına bakarsak her zamanki gibi Avrupa dönüşü Galatasaray'daki yorgunluk bariz belliydi. Göztepe'nin kalesinin performansını da çok beğendim, iyi toplar çıkardı.
Bence 2. sarı kart doğru değildi ya, tamam faul verilebilirdi ama sarı kart ağır oldu. İkili mücadele de eli Osimhen'in tam yüzüne değil, boynuna değiyor.
Ki Osimhen'in de ona benzer pozisyonu var, onun eli de tam rakip futbolcuya çarpttı ama Osimhen'e aarı kart vermedi.
boş ver sen yanma, söndürmesi zor olur 😄
Samsunspor ve Göztepe şu an Anadolu'nun en iyi takımları. Zorluk seviyesi derbilerden sonra 2. en zor karşılaşmalardır onlarla oynanacak maçlar, o yüzden herhangi bir süper lig maçı gözüyle bakmadım. Çok önemli bir galibiyet.
galatasaray maçları zevk vermiyor çünkü galatasarayın kazanscsgı her maç belli yani. kadro kalitesi şampiyonlar ligi ayarında bir takımı kım durdurabilir
Galatasaray'ın performansı yine şahane! Özellikle hücumdaki canlılık ve takımın mücadeleci ruhu, izlemeye doyulmazdı. 3-1'lik galibiyetle hem moral hem de özgüven tazelemesi süper oldu! 💛❤️ Icardi de yine bildiğimiz gibi, attıkları kalite kokuyor! 👏
Cevap
9Cevap
Viraj zor falan değildi
O dediğin trabzon maçında olacak
Galatasaray bu ligi formalite olarak görüyor
Bu galatasarayın iyi olduğunu göstermez rakipler çok kötü
Valla ahım şahım bir futbol ⚽️ oynamadılar ama becerikli takım işte golü bulmasını biliyor bu arada maç 11 e 11 oynansaydı da Gs alırdı bence
torreya ve ilkayın olmaması orta sahayı biraz etkiledi.. jakobs ve barış pek bir şey yapamıyor.. sıradan bir maçtı
maçın yıldızını tebrik etmeyi unuttum göztepenin kalecisi muazzamdı normal kaleci olsa en az 8 tane gol garanti yerdi..
Galatasaray bu sezon namağlup şampiyon olacak gibi duruyor haftaya trabzon maçında yenilmezlerse geçen senede beşiktaş yenmeseydi namağlup şampiyondu
Namağlup olmasada 3 senedir 3 şampiyonluğu var camianın başarısızlığa tahammülü yok beşiktaşlı olarak bu özelliklerini taktir ediyorum
yine aldık ama verdiği ofsayt komedi vardakiler görmüyorda bide hakem baksın diyorlar :D 2 sarıda biraz ağır olmuş gibi
ilk sarıda galiba ayagına bastı
Fenerliler ağlıyor her yerde
iyiydi ama kötü oynadık ya
Sen maç izleme canım :) gayet iyiydik. Şampiyonlar liginde daha yeni maçtan geldik. Bu tempoya göre harikaydik.
Gsden nefret ediyorum
Her zamanki gibi
Normal buldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?