Evet arkadaşlar Galatasaray - Giresunspor'u deplasmanda 4-0 yenerek şampiyonluk yarışında çok önemli bir galibiyet daha aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Giresunspor'u deplasmanda 4-0 yenerek şampiyonluk yarışında çok önemli bir galibiyet daha aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Galatasaray öyle birtakım ki bu maç en iyi maçı mı hayır 5 vitesli bir araba gibi ama 2. 3. vitesle anadolu takımlarını geçebiliyor ana rakiplerine karşı da lol oynayanlar bilir ultisi var ulti atıyor işi bitiriyor başakşehirde ultide kritik attı :D açık ara farkla şampiyon olur bu takım
Giresunsporda Campuzano, Perez ve Mejia gibi üç tane as oyuncu yoktu. Anadolu takımı için üç eksik büyük bir olay. Buna rağmen Giresunspor maça daha iyi başladı hatta kaçırdıkları pozisyonlar oldu maçın hakeminin verdiği saçma karar Vardan döndü. Ardından maçın kırılması noktası olan ilk golde giresunlu iki oyuncu anlaşmayıca Martens hayatının en kolay golünü attı. Giresun geriye düşünce tüm oyun planı değişti sadece atak yaptılar ve Galatasaray kontakları değerlendirip 3 gol buldu. İkinci göllerinde önce kullanılan serbest vuruşta Toreira nin yaptığı şeyden dolayı tekrar edilmesi gerekiyordu.
Sonuç olarak Galatasaray önemli üç puan kazandı. Zor fikstür başlayacak ama onlar adına
Galatasaray ı beğeniyorum, iyi form tuttu ve dolu dizgin gidiyor. Besiktas ve Fenerbahçe de benzer bir form tutamazsa açık ara sampiyon olur bu sene, Giresun maçıda diğer maçlardan farklı değildi. Yaristigi rakiplerini bile aynı şekilde yenmesi Galatasaray ı şampiyonluğun en büyük adayı yapıyor.
Barış Alper topu bazı pozisyonlar da çok fazla tuttu pas tercihlerini zamanında ve doğru yapsa maçı ilk yarı da alırdık ama 85 e kadar diken üstünde izledim gol yersek rakip ikinci golü de bulabilirdi kalemize çok rahat hızlı geldiler ikinci yarı
Cevap
9Cevap
Maçı güzel buldum
İlk yarı temposuz bir Galatasaray vardı.
Ama enerjiyi dengeli kullanıp sabreden bir Galatasaray oldu.
Sabretmesinin karşılığında ikinci yarıda farklı bir skor geldi.
Sezon sonu şampiyonuz inşallah.
Maşallah takıma.
Galatasaray çok etkili oynuyor bu sezon şampiyon olacak gibi ilerliyor 💛❤️
Tebrikler Gs. Fatih Terim’in intikamını aldınız. Giresun fobisi de burada biter🥰🥰
Bunlar bizi evimizde 1-0 mağlup etmişti, çok iyi intikam aldık. Az kaldı yaklaşıyoruz şampiyonluğa 😎
Giresun'un beceriksizliği onca ataga ragmen son vuruşlar berbat
fenerden daha iyi bir takımı 4-0 gibi bir skorla yendi daha ne istiyim. Maç çok güzeldi ama bizim kanatlar öyle güzel top öldürüyorlar ki
Çok iyi oynamasakta kazanmasını bildik inşallah sezon sonuda şampiyonuz
Berbat buldum 😶
🤦👍😃
Şampıyon olacaklar..
Takim gittikce oturuyor seneyede sallariz bu ligi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?