Evet arkadaşlar galatasaray türk telekom arena'da grubunun en güçlü takımı lazio'yu 1-0 yenerek avrupa ligine galibiyetle başladı! Maç öncesinde galatasaray'ın bu maçı alamayacağını düşünüyordum ama oynanan iyi futbola baya şaşırdım! Özellikle kerem aktürkoğlu ve morutan'ın kaçırdığı pozisyonlar gol olsa daha farklı olabilirdi! Galatasaray bana göre sezonun en iyi topunu oynarak kazandı... Maçın golü 66'da strokocha'dan (kk) geldi... Maçı nasıl buldunuz?
Uefa avrupa liginde Galatasaray-Lazio'yu türk telekom arena'da 1-0 yendi! Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray gruptan çıkacaktır. Muhtemelen 2. sırada bitirebileceğini düşünüyorum ki Marsilya'yı Lazio'dan daha zorlu bir rakip olarak görüyorum. Tebrikler aslanlarımıza tek seferlik değil istikrarlı iyi bir oyun anlayışını sürdürmelerini umuyorum.
Babel, arda, Kenan karaman gibi isimlerin ısrarla oyuna alınması daha da kötüsü ilk 11 de görmek cidden hiç anlaşılır bir hamle değil terim ve güneş eleştiriyi en çok bu noktada hakediyor.
Lazio top oynayamadı. Galatasaray atsa bulduğu pozisyonları neler olurdu ama ne kadar üstün oynadığımızı biliyorsunuz. Lazio 3-0 yenecek diye dalga geçenler şimdi ağlıyordur. Haydi Fenerbahçe şimdi sıra sizde♥️
@Bilebilelatex Gol kaleci hatası ama lazio'da bir şey oynamadı! Girdikleri tek gol pozisyonu 70'de lazzari'nin aşırtma denemesi onun dışında net pozsiyonları yok... Galatasaray hakederek kazandı!
Morutan, cicaldau çok iyi özellikle. Kazık diyenler vardı zamanında : ) Takım gençleşti bayağı ve çok tecrübeli bir takımı yendi, gelecekte iyi işler yapacağı şimdiden belli oldu. Daha bu takıma eklenecek futbolcular var.
Cordoba elinden kacirmadi resmen Sabri ye Asist yapti Hakan orta Kabze vurdu gol Mactan sonra Cordoba ya sardirdilar Taraftarda BU Maci satanin anasini pompalariz diye tezaruhat yaptilar🤣
@Bilebilelatex Bu mu senin yorumun? !!! Sen tam bir içimizde ki irlandalımışsın!!! :D Benim ile ilgili eleştirilerinide galatasaray lazio maçında ki soruda yapma! :D