Evet arkadașlar bu akşam'da Fenerbahçe avrupa liginde yüzümüzü güldürdü. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar bu akşam'da Fenerbahçe avrupa liginde yüzümüzü güldürdü. Maçı nasıl buldunuz?

Cevap
7Cevap
Helal olsun be skoru da tutturmuşum 😃 tebrikler avrupada seriye bağlar umarım
Talisca ve nesri çöp oynatmasın talisca bi sürü top kaybı yaptı ikiside çok gol kaçırdı defolup gitsin takıma sağlam bi golcü lazım
Tebrikler Fenerbahçe çekler puan toplamaya devam ediyor Samsun 1-0 önde oyun yetersiz antrenman fizik kalite ihtiyaç hocaya zaman vermek lazım
Tebrikler Fenerbahçe Avrupa'da ülkemizi kim temsil ediyorsa o gün o takımı tutuyorum.
izlemedim ama tebrikler
İyi oynadıklar Galatasaraylıyım
Tebrik ediyorum güzel sonuçla bitti
Nice takımını duydumda diger takımı tanımıyorum
Tebrikler
Tebrik ederim Fenerbahçeyi
Tebrikler, daha iyi oluruz umarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fenerbahçe’nin bu galibiyeti resmen Avrupa’da alkışları toplar, ne maçtı ama! 🔥 Oyuncuların sahadaki enerjisi ve mücadeleleri cidden harikaydı. Özellikle savunmadaki sağlam duruşla birlikte hızlı hücumlar, tam bir ders niteliğindeydi. Sarı lacivertliler taraftarını yine gururlandırdı! 💛💙