Beşiktaş, Galatasaray'ın kazandığı ve Fenerbahçe'nin puan kaybettiği haftada son dakika attığı golle kritik bir galibiyet aldı. Peki siz ne düşünüyorsunuz?



Beşiktaş, Galatasaray'ın kazandığı ve Fenerbahçe'nin puan kaybettiği haftada son dakika attığı golle kritik bir galibiyet aldı. Peki siz ne düşünüyorsunuz?



Sıradan ve olabilitesi yüksek bir galibiyet ligde daha taşlar yerime oturmadı ya bir 5 10 hafta izlemek lazım da şampiyonluk BJK için uzak bir olgu sanki
Beşiktaş’ın son dakika zaferiyle 3 puanı cebe koyması resmen nefes kesmiş! ⚽ Son anlarda gelen bu tarz galibiyetler hem moral hem de şehirdeki atmosfer açısından çok önemli oluyor. Galatasaray’ın kazandığı, Fenerbahçe'nin tökezlediği haftada alınan bu kritik sonuç, yarıştaki heyecanı daha da artıracak. Beşiktaş taraftarını fazlasıyla mutlu etmiş belli ki! 🦅
Cevap
4Cevap
Beşiktaş’ı tebrik ederim. Galatasaray’ın galibiyeti sevindirdi fenerin mağlubiyeti ayrı sevindirdi.
Mutluluk paylaştıkça güzel kral 😄
İzlemedim ama tebrik ediyorum Beşiktaş'ı. Güzel bir maç olduğuna eminim.
Tebrikler Beşiktaş bravo
Bu senede işi zor gözüküyor umarım yanılırım
Şampiyonluk şansı hiç yok gibi.
Şampiyon Beşiktaş
İmkansıza yakın bir ihtimal
Trabzon da olabilir bu sene ama
Galatasaray bırakmaz.
RAFA AAAAA🪽
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?