Süper Kupa Beşiktaş'ın! 1-1 biten maçta Beşiktaş, penaltı atışları sonucunda kupanın sahibi oldu! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar, normal süresi 1-1 berabere biten maçta Beşiktaş, penaltı atışları sonucunda 4-2 kazanarak Süper Kupa'nın sahibi oldu!

Maçın golleri 33' ve 74'(kk) Atiba'dan geldi!

Süper Kupa Şampiyonu Beşiktaş'ı tebrik ediyorum. Bütün taraftarlarına ve Beşiktaşlı kardeşlerime ve camiasına hayırlı olsun!

Maçı nasıl buldunuz?
Süper Kupa Beşiktaşın! 1-1 biten maçta Beşiktaş, penaltı atışları sonucunda kupanın sahibi oldu! Ne düşünüyorsunuz?
Süper Kupa Beşiktaş'ın! 1-1 biten maçta Beşiktaş, penaltı atışları sonucunda kupanın sahibi oldu! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla