Evet arkadaşlar Beşiktaş - Giresunspor'u vodafone park'ta 3-1 yenerek lig'te ki son 5 maçını galibiyetle kapadı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Giresunspor'u vodafone park'ta 3-1 yenerek lig'te ki son 5 maçını galibiyetle kapadı! Maçı nasıl buldunuz?

Efsane Kadıköy performansı sonrası içeride Giresun maçını farklı kazanacağını düşünüyordum öyle de oldu. Rakibin ilk gelişte golü bulmask da kurtarmadı. Redmond gözlerimizin pasını silmeye devam ediyor. Ghezal sakatlık sonrası eski formunda değil. Orta sahada Gedson olmayınca aksamalar oluyor. Cenkin sakatlığı umarım ciddi değildir. Şenol Güneşle beraber yükselen formuna Trabzonspor maçında da ihtiyacı var takımın. Aboubakar ligin üzerinde forvet. Stoperde de ideal ikili Sais Colley ilk kez oynadı şahsen çok beğendim.
Cevap
3Cevap
Ah be Şenol Hoca sezon başında gelsen Beşiktaş güle oynaya şampiyon olacaktı.
Beşiktaş da arap atı gibi sonradan açılıyor. Fener mi Gs mi derken sesizce gelip şampiyon olacaklar galiba xD
Vodafone parkta beşiktaşın 2-3 farkla kazanabileceğini düşünüyorum. Galatasaray da 30 nisana kadar puan kaybı yaşayabilir. Alanya deplasmanı zor. Hatta içerdeki kayseri maçı da zor. Zaten deplasmanda beşiktaşı bu formuyla yenemez. 10 kişiyle kadıköyde fenere 4 atan GS ye neler yapmaz.
Gerçi GS yi çok gömmüş gibi olduk ama. Gerçekten oyun olarak son zamanlarda iyi değiliz. Zor pozissyona giriyoruz. Zevkli güzel olacak bakalım
Giresun sporu bende yenerim
O kadar paralarla yeniliyorlar ya ne diym :D
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?