Evet arkadaşlar Beşiktaş 1-0 öne geçtiği maçta kasımpaşa'ya kendi sahasında 3-1 yenilerek şampiyonluk yarışında ağır yara aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş 1-0 öne geçtiği maçta kasımpaşa'ya kendi sahasında 3-1 yenilerek şampiyonluk yarışında ağır yara aldı! Maçı nasıl buldunuz?

maci kotu buldum artik olumlama yapmicam, oyuncularimiz da sagolsunlar ruhsuz oynuyorlar. yine taraftari perisan ettiler maalesef, keske transfer donemi eksikler kapansaydi da boyle olmasaydi ama yine de cok seviyorum. kimin sampiyon oldugu falan da umurumda degil 😌
Ben diyordum haksızlıkla alınan penaltılar mutlaka bir yerden çıkar diye. Ben dediydim Tayfur Bingöl ün hediye ettiği penaltının ahı çıkar mutlaka diye. Ben diyordum İmmobile yumrum tokat atıp kırmızı görmemesinin ahı mutlaka bir yerde çıkacak diye. İşte ahı çıkıyor çıkmaya devam da edecek...
Bu sonda çıkan saçmalık nedir yaw sistem iyice kafayı yedi galiba
Cevap
6Cevap
Haftalar öncesinden söylediğimiz gibi, şampiyon Galatasaray'ı tebrik ederiz.
medenligi saka degil
Artı savumaya aldıkları udokhai'nin colley'den bir artısı yok boş transfer. Paulista kalitesinde ikinci bir stoper almaları lazım, immobile tek başına ligi götüremez. Aboubakar veya cenk tosun'dan biri kadroda tutulmalıydı. Devre arasında bu takıma 3-4 nokta atışı transfer lazım ama puan farkı 5-6'nın üstünde olursa transfer yapsan bile şampiyon olamazsın!
Puan farkı 8 olarak kaldı, kartalım 8i unutmak istemiyor anlaşılan 🤣. Maçı izleyemedim ve sonucu şu an öğrendim, çok iyi de oldu çok güzel de oldu.
Ohaa 😃😃 ben BJK alır demiştim
tamda olması gerektiği gibi oldu
Ben ilk rüya gördüm sandım😅😅
hakemlerle mi yenilmiş gara gartalım :D
demekki hakem bahanesi olmadanda foslar
hakem elbette kart yanlışlıkları yaptı ama penaltıda gol olsaydı belkide mac oralara gelmezdi. bjk sıradan oynadı
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?