Evet arkadaşlar Beşiktaş'ın son 12-13 haftada ki müthiş futbolu devam etti ve kartal bugünde kasımpaşa'yı deplasmanda 5-2 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş'ın son 12-13 haftada ki müthiş futbolu devam etti ve kartal bugünde kasımpaşa'yı deplasmanda 5-2 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Üst üste Galatasaray a ve Antalya'ya 3, Adana Demirspor a 4 atarak kazanan Beşiktaş bu akşam da Kasimpasaya 5 atarak kazandi. Hem de Redmond, Sais, Colley ve Maxim gibi yıldızların olmamasına rağmen.
Cenk Aboubakar ikilisi hem atıp hem arttırıyorlar. Maçın yildizi Gedson Fernandes herkesi ipe dizdi. Kaleci Mert te yine kritik toplar çıkardı. 40 lik Atibanin gol atması güzel jest oldu.
Cevap
4Cevap
maçı iyi buldum
İzlemedim. Gözüm derbide 😎
En rahat hâli bile en az iki gol üstünlük demek Galatasaray' ın! Cimbom keyif için gol atar, diğerleri ligden düşmemek için 😎
Futboluyla hayalet gibi takılan bi takım üçüncü olsa da fazla değişen bir şey yok bence, mecburi üçüncülük sonuçta 🙄
Kartalım hep böyle oynasaydı şimdi şampiyonduk. Canı sağolsun 🖤
Beşiktaş adamın * koyar şampiyon da olacağız seneye
Başiktaş 2. olur inşallah 😃
Bence bjk ikinci olacak ve biz üçüncü olacağız😂
maçı bulamadım şifreli yayın vardı
Iyiydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?