Evet arkadaşlar Beşiktaş şampiyonluk yarışında ya tamam ya devam maçında Konyaspor'u deplasmanda 2-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş şampiyonluk yarışında ya tamam ya devam maçında Konyaspor'u deplasmanda 2-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Beşiktaş'ı bu sezon hiç beğenmiyorum hiç. Gerçi Sinan Enginin de dediği gibi Fener bu sezon Süper Lig'in Barcelonası. Ne bize ne de Galatasaray'a bırakmayacak gibi şampiyonluğu
Cevap
7Cevap
Beşiktaş oyun olarak çok zayıf
maçı iyi buldum
Şenol Güneş in oynattığı futbol taş devrinden kalma
Zor !! kazanılan bir maç olarak gördüm .
Maç oynanırken stadın etrafında geziyordum 😅
yhenmişmi bari tebrikler gartalıma
Kartal Pençesi der susarım.
Kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?