Beşiktaş - Eyüpsporu 2-1 yendi maç ile ilgili düşünceleriniz nedir?

Bence Beşiktaş defans sıkıntısı var penaltı ile kazandık ama zorlandık.

22.46
22.46
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 😇 teşekkür ederim @Luccᴀ
Beşiktaş - Eyüpsporu 2-1 yendi maç ile ilgili düşünceleriniz nedir?
Cevapla