Dünkü Beşiktaş–Fenerbahçe derbisini nasıl yorumluyorsunuz?

Derbi yine olaylı geçti! Beşiktaş, kendi evinde Fenerbahçe’ye 3-2 mağlup oldu.
Orkun Kökçü ve teknik direktör Sergen Yalçın kırmızı kart görünce işler iyice karıştı. 🔴
Maçtan sonra sosyal medya adeta alev aldı — kimileri “takımına ihanet etti” dedi, kimileri “hakem hatası” diye savundu. Ama ortada bir gerçek var: taraftar çok öfkeli ve “çarşı” bu yenilgiyi kolay kolay unutmayacak gibi. 😬

Dünkü Beşiktaş–Fenerbahçe derbisini nasıl yorumluyorsunuz?

Sizce Beşiktaş gerçekten maçı kendi hatasıyla mı kaybetti, yoksa hakem kararları ve gerginlikler mi belirleyici oldu?

Dünkü Beşiktaş–Fenerbahçe derbisini nasıl yorumluyorsunuz?
Cevapla