Oyuncu kalitesi olarak Beşiktaş daha iyi gözüksede; bu maçlarda taktik, performans kadar psikolojik eşik durumunu iyi götüren Fenerbahçe idi. Sinirlerine hakim oldu kızmadan , sinirlenmeden oynadı. Verilmeyen penaltı kararları BJK için; Fenerbahçe için çalınan penaltıyı çok anlayamadım. Bu maçtan öte Fenerbahçe seyircisinin tezahüratı kötü idi üzüldüm açıkçası. Sonuç itibari ile dersine iyi çalışan Fenerbahçe vardı.
Yalnız Fenerin kadrosu Beşiktaş tan iyi bunu tüm yorumcularda diyor Transfer arka bakarak bunu görebilirsin, Derbide 4 eksik ile çıktık ona rağmen yendik.
Hakkyla mı? - Vida'ya verilmeyen iki penaltı. - Bariz gol şansında topu eline alan Altay'a verilmeyen kırmızı kart. - Serdar Aziz'e verilmeyen kartlar. - İkinci gol öncesi Caner'e faul. - Üçüncü gol öncesi Ljajic'e faul. - N'koudou'ya verilmeyen penaltı.
Sonuca direkt etkili 6 hata. Yönetim uyuma Beşiktaş'a sahip çık !
Öncelikle fenerbahçe'yi tebrik ederim. BeşiktAşk🖤ın canı sağolsun. Bu takım elbet toparlanmasını da bilir. Vida'ya verilmeyen iki penaltı. Bariz gol şansında topu eline alan Altay'a verilmeyen kırmızı kart. İkinci gol öncesi Caner'e faul.Üçüncü gol öncesi Ljajic'e faul. Tebrikler hakem hataları ile güzel kazandınız. Bazı şeyleri gördüğün sürece susmak bana göre saçmalıktır.
Öncelikle tebrik ettigin için teşekkürler. Fakat Fenerbahçe lehine verilmeyen penaltı , verilmeyen kart , verilmeyen fauller vs vs. Bunları neden konuş muyorsunuz? Birkere kabullenin kotuydunuz oynayamadınız eziksiniz ! Fenerbahçe sizi sahaya gömdü ! Bir önce maç kendi sahanizda da 3-0 dan 3-3 berabere bitirdik. Asla Fenerbahçe'den büyük olamayacaksiniz 👊😆
Havalara bak 😂😂😂büyük olmıcakmış dev aynasına bakmaya devam edin tek başarıları ezeli rakiplerine kadıköy de yenılmemek Hatalar yüzlerinize vurunca da saldırın ağlayın
Yine aklıma geldi palyaço 😂😂yorum yapan %100 haklı iken karşı cevap vermeyip hüü ağla falan diyen akılfukaraları taraftarlar rezil ve komiksiniz basitsiniz Bize de hatalar oldu deseler NYSE derim , böyle boş yorum yapmak güzel mi oluyor Özetw baktım yanlış kararların hepsi bjk aleyhine resmen doğranmış bjk oyunu kötüdür başka ıslanjn çekmesi net penaltı serdarın ki penaltı macın başı serdar ın omuz atması penaltı 2. ci golden önce net faul var bjk lıya bunlar net hala haklı aldık şöyle böyle aldık Forma sündü be nkoudou nun forma da serdarın 2. ci hareketinde net karşıda trene bakar gibi bakan Cüneyt. Var nerde bu kararlarda
serdar azizin net sarı kartı vardı onun dışında iyi bir maçtı. Ne yalan söyleyeyim ozan tufan beni çok şaşırttı. geçen sezonlarda formda başlayıp yağ bağlamış bir şekilde bitiriyordu. Bu sezon da aynısı olacak derken takımın en iyilerinden biri oldu. Helal olsun valla beni yalancı çıkardı
Fenerbahçe, Kadıköy'de Beşiktaş, Galatasaray ve Trabzonspor'a karşı 49 maçtır, tam 15 yıldır yenilmiyor. Böyle bir serinin Dünyada eşi benzeri yok. Büyüklük başka bir şeydir. Sevmemekte serbest, buna saygı duymakta mecbursunuz... 💛💙
Bizim için kolay bir maç oldu.. Beşiktaş elinden geleni yaptı ama güçlerimiz eşit değildi.. Lens kırmızı kart görmeden oyunu tamamlaması mucizeydi ama Cüneyt sağ olsun.. Hak ettiğimiz bir galibiyet..
Oyun olarak üstün taraftı ve maçı hak ettiğini söyleyebilirim. Ancak bu durum hakemin rezalet bir yönetim gösterdiğini değiştirmez. Önce Fenerbahçeyi sonra da Cüneyt Çakır’ı tebrik ediyorum.
En İyi Cevaplar