Fenerbahçe 3 - 1 Beşiktaş.. Maç hakkında ne düşünüyorsunuz?

Helal olsun kanaryam.. Bileğinin hakkıyla kazandın bugün.. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Fenerbahçe 3 - 1 Beşiktaş.. Maç hakkında ne düşünüyorsunuz?
Fenerbahçe 3 - 1 Beşiktaş.. Maç hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla