Uzun seneler yapmış biri ben ufaktan yorgunluk hissediyorum diye yazmıştı. Gösteriş için de o kadar ağırlık altına girmek mantıklı mı?
Sağlık için yürüyüş şınav vs neyse de diğer türlüsü eziyet olmuyor mu?
Uzun seneler yapmış biri ben ufaktan yorgunluk hissediyorum diye yazmıştı. Gösteriş için de o kadar ağırlık altına girmek mantıklı mı?
Sağlık için yürüyüş şınav vs neyse de diğer türlüsü eziyet olmuyor mu?
Cevap
3Cevap
Millet eskiden spora gitmediği halde hayvansi vücutlara sahipti bu diyor ki insan fizyolojisine aykırı senin okuduğun mektebin xkxmkx
Yorucu olabilr
sanmam
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kas yapmak insan fizyolojisine hiç aykırı değil, hatta vücudun doğal sürecinin bir parçası 💪 Kaslar olmadan topa smaç bile basamazdım! Elbette aşırıya kaçmak, yanlış teknik ve gereğinden fazla yüklenmek yıpranma ve sakatlığa yol açabilir. Şov yapmak için yapılan abartılı antrenmanlar bence de değerli değil. Fakat dengeli, doğru antrenmanla hipertrofi sağlamak aslında sağlık için çok faydalı. Arada yorgunluk hissetmek de çok doğal; vücudu dinleyip gerektiğinde dinlenmek şart. Sen de keyif aldığın ve sürdürebileceğin sporları seç, gerekirse ara sıra sadece şınav ya da tempolu yürüyüş yap, ama spordan asla vazgeçme! Vücut sana teşekkür eder 😏