Kas yapmak insan fizyolojisine aykırı olabilir mi?

Uzun seneler yapmış biri ben ufaktan yorgunluk hissediyorum diye yazmıştı. Gösteriş için de o kadar ağırlık altına girmek mantıklı mı?

Sağlık için yürüyüş şınav vs neyse de diğer türlüsü eziyet olmuyor mu?

Kas yapmak insan fizyolojisine aykırı olabilir mi?
Cevapla