Düşük ağırlıkla direnç çalışsam kas gelişir mi?

Mesela ağırlıkları artırmak yerine biceps çalışırken 8 kilo dambilı elimde 40 saniye 50 saniye 60 saniye setler halinde sadece tutup, bir 10 saniye de yavaş bir şekilde o gerginlik ve kasılmayla indirsem kasa gerekli hasarı vermiş olur muyum?

Ağırlıkları sürekli artırmak yerine böyle bir yol nasıldır?

Düşük ağırlıkla direnç çalışsam kas gelişir mi?
Cevapla