Sizce futbolcular kötü oynayınca kırbaçlanıyor mu?

futbolcular zaten iyi de oynasa kötü de oynasa milyon dolarları alıyorlar. eğer kırbaçlanmasalar iyi oynamak için bir sebepleri olmaz bence. bu nedenden dolayı teknik direktörlerin kötü oynayan futbolcuları kırbaçladığını futbolcuların kırbaç korkusuyla iyi oynadığını düşünüyorum. yoksa 40 yaşına gelmiş ronaldo gol atamayınca bu kadar dertlenmez bence.

Sizce futbolcular kötü oynayınca kırbaçlanıyor mu?
Cevapla