Sizce futbolcular kötü oynayınca kırbaçlanıyo mudur?

Fotbulcular eğer maç kaybederse kötü oynarsa dayak ve işkenceye maruz kalıyo mmudur sizce antarönürleri tarafından

Sizce futbolcular kötü oynayınca kırbaçlanıyo mudur?
Cevapla