
Oyunlarda iyi oynayamayan oyunculara karşı bakış açınız nedir 🤔
#Gamer #FiqHShott

Oyunlarda iyi oynayamayan oyunculara karşı bakış açınız nedir 🤔
#Gamer #FiqHShott
Sadece kötü oynuyorsa sorun yok ama hem kötü oynayıp hem küfür ediyorsa ya da kendi beceriksizligi ile başkasını suçluyorsa o zaman atış serbest oluyo skshsjskd
iyi bir şey. henüz asosyal olmuş ve kıçını terle büyütmüş biri değil diye düşünürüm. acemi çünkü bilmiyor. çünkü başında saatlerce geçirmemiş. evet ben de acemiyim.
Cevap
3Cevap
Acemi olduklarını düşünürüm
Herkes iyi oynayacak diye bir kural yok. Zaten herkes iyi oynayamaz ama bazıları cidden gerekli yerlerde ulti atmasını bile bilmiyor
Benim gibi olduklarını düşünürüm
Amatörler 😄
Herkes senin gibi mükemmel değil kanki
dikkat dagitiyor
gıcık kapıyorum :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?