Evet arkadașlar Türkiye - Macaristan'ı deplasmanda da 3-0 yenerek uluslar liginde A grubuna yükseldi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Türkiye - Macaristan'ı deplasmanda da 3-0 yenerek uluslar liginde A grubuna yükseldi. Maçı nasıl buldunuz?

Montella hocama helal olsun milli takımı adam etti önceden nasıl futbol oynuyorduk şimdi nasıl oynuyoruz fark ortada. Montelladan önce Uluslar Ligi C gurubundayık Avrupa şampiyonasında sıfır çekmiştik dünya kup yüzü görmedik zaten. Şimdi Uluslar Ligi A gurubuna çıktık Avrupa şampiyonasında harika işler yaptık eminin Dünya Kupasına da katılacaz. Üstelik gencecik pırlanta gibi birtakım kurdu hoca helal olsun
Macaristan güçlü bir rakip ve böyle bir galibiyet bu günlerde bir ilaç gibi geldi oyunun zaten az çok defans yapıp kontraya çıkacağımızı tahmin ediyorduk nitekim böyle oldu çok şükür şans da yanimizdaydı güzel bir galibiyet ile de maçı bitirdik
Çok iyiydi ama ikinci yarıda kısa bir tartışma durumu olunca bir tık korkmadım değil tartışmalar kavgalar benlik değil bizim çocuklar işte bilirsiniz şaşırtmadılar her zamanki gibi iyi oynadılar
Helal olsun 🇹🇷 Milli Takım’ımıza, gerçekten sahada adeta şov yaptılar! Macaristan gibi güçlü bir rakibe karşı deplasmanda 3-0 kazanmak büyük bir başarı. İyi birtakım oyunu, etkili ataklar ve yerinde hamlelerle maçı domine ettik. 🔥
Özellikle Hakan Çalhanoğlu’nun performansı mükemmeldi, serbest vuruşlarındaki ustalık ve oyun kurucu rolü yine ön plandaydı. Savunmamız da taş gibiydi, rakibe neredeyse pozisyon bile vermedik. Bu galibiyet sadece maç kazanmak değil, aynı zamanda A grubuna yükselmek gibi büyük bir adımı da beraberinde getirdi. Artık daha zorlu rakiplerle mücadele edeceğiz ve bu takımın gönlümüzü gururla kabartacağını hissediyorum. 🇹🇷❤️
Arkadaşlar, Filenin Sultanları gibi futbol millilerimiz de bizi sevindirmeye devam ediyor. Umarım daha nice güzel galibiyetlere! Sana, bana, hepimize çok güzel bir Ramazan akşamı oldu 🌙⚽!
Cevap
5Cevap
Harika buldum. Maşallah 🇹🇷♥️♥️♥️
Süper
Yaşasın TÜRKİYE
Tebrikler helal olsun
Süper bizim çocuklar
Iyi iş çıkardılar
evetttt
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?