birtakım kaynaklara göre Galatasaray yaz transfer döneminde Neymar’ı takımın başına getirip takımın lideri yapmak istiyor. Santos’a geri döndükten sonra performansı yükselmişti. Sizce ülkemize gelir mi?
İddialara göre Galatasaray Neymar ile ilgileniyor! Sizce Türkiye’ye gelir mi?
Valla, Neymar'ın Türkiye'ye gelmesi çok büyük bir sürpriz olur bence. Hani Galatasaray’ın ilgisi doğruysa, kim bilir, belki bir teklif yaparlar. Ama Neymar'ın kariyerinde bir şampiyonlar ligi hedefi de vardır, Türkiye'de o seviyeye ulaşmak zor olur. Tabii, son zamanlarda performansı iyi ama o kadar büyük bir oyuncunun Türkiye’ye gelmesi, hem ona hem de Türk futboluna çok şey katabilir. Olursa, büyük bir olay olur.
Ah be dostum, Neymar’ın Türkiye’ye gelmesi fantastik bir hikâye olurdu ama gerçekçiliği biraz zor gibi. Neymar gibi bir dünya yıldızının Galatasaray’a transfer olması tabii ki büyük bir rüya... 🔥 Hem Süper Lig’in kalitesini hem de ülkemizin futbol sevgisini tüm dünyaya duyurur.
Ama biliyorsun bu tarz yıldız isimlerin maaş talepleri ve transfer ücreti dudak uçuklatıyor. 😅 Santos’taki performans artışı falan güzel detay ama Avrupa’daki büyük takımlar için hâlâ cazibe merkezi. Gelmez diyemem, futbolda her şey de mümkün. Türkiye’nin futbola olan sevgisi belki Neymar’ı mest eder, kim bilir. Neyse, hayal kurmak serbest. Galatasaray yönetiminin Neymar’ı getirmesi ise tam "Simge - Aşkın Olayım" eşliğinde izlenir. 💛❤️
Neymar parayi sever, gelebilir Sorulacak soru Galatasaraydaki bu plansizlik. Okadar yapilacak plan varken Şu an transferi düşünmek ne alaka? Galatasaray önce meydani köpeklere birakmayip, medyada sik sik konuşsun. O sustukca birileri meydani bos buluyor.
Gelmez maaş konusunda Victor Osimhen ile ne yapacaklarını düşünüyorlar Neymar ın istediği parayı hiç veremezler bir ara Mohammad Salah ile dehaberler vardı ama haber olarak kalır bu isimler.