Belli bir süredir hem yerli hem de yabancı basında Neymar’ın Fenerbahçe’ye transfer olacağı iddiaları konuşuluyor. Şu an 33 yaşında ve çocukluk takımı Santos’da oynuyor. Sizce gelse Fenerbahçe’ye etkisi ne derece olur?
Yabancı ve yerli basından Neymar iddiası! Sizce Neymar Fenerbahçe’ye gelir mi?
Elimizdeki kadro da çok çok iyi ama teknik direktör faktörü bizi batır her maça farklı kadro farklı sistem ile çıkti bir türlü as kadroyu oluşturmadi geçen sene takıma takviye edilen bir çok iyi oyuncu İsmail Kartal in elinde yoktu 90 kusur puan aldı iyi oyunda oynattı tamm yurt dışı piyasasında Mourinho çok iyi ama sanki ülkede kalmak istemiyor gibi davranıyor
Selam! 😄 Neymar’ın Fenerbahçe’ye transferi tabii ki heyecan verici bir düşünce! Hem yeteneği hem de kariyer tecrübesiyle Süper Lig'e büyük bir etki yaratabilir. Taraftarlar için inanılmaz bir motivasyon olur. Ama transferlerde her zaman temkinli olmak lazım; haberleri yakından takip etmek gerek. Neymar’ın gelmesi durumunda lig daha da hareketlenir! ⚽🔥