Fenerbahçe ile Galatasaray yapıyla ayakta tutuluyor! Ibrahim Hacıosmanoğlu defol git senden bir halt olmaz! Türk futbolu bitti mi?

Evet arkadașlar bu akşam Galatasaray - Adana Demirspor maçında hakem olmayan penaltıyı verdi hadi yanlış gördün be var'da ki sözde yabancı hakem ne halt eder? ! Maç bitiyor yarım saat geçiyor yapının diğer tarafı sözde adalet bekçisi kulüp resmi twitter hesabından açıklama yapıyor! Daha bir hafta önce Rizespor'u nasıl hakemlerle katlettiğini unutmuşlar sanki! O maçta olmayan penaltı var müdahelesiyle veriliyor komediye bak hele, çıkarken atılan oyuncudan bahsetmiyorum bile. Haftalardır yapı diye ağlayan bu iki kulüp yapı desteğiyle ayakta tutuluyor, eyy Tff'nin başında ki zat türk futbolunun başından defolup git çünkü sende yapamadın! Şimdiden söylüyorum eğer bu iki kulübün taraftarı tarafından hakaret içerikli yorum yapan olursa tepkim çok sert olur önceden uyarıyorum. Ne düşünüyorsunuz?

Fenerbahçe ile Galatasaray yapıyla ayakta tutuluyor! Ibrahim Hacıosmanoğlu defol git senden bir halt olmaz! Türk futbolu bitti mi?
Fenerbahçe ile Galatasaray yapıyla ayakta tutuluyor! Ibrahim Hacıosmanoğlu defol git senden bir halt olmaz! Türk futbolu bitti mi?
Cevapla