Evet arkadașlar bu akşam Galatasaray - Adana Demirspor maçında hakem olmayan penaltıyı verdi hadi yanlış gördün be var'da ki sözde yabancı hakem ne halt eder? ! Maç bitiyor yarım saat geçiyor yapının diğer tarafı sözde adalet bekçisi kulüp resmi twitter hesabından açıklama yapıyor! Daha bir hafta önce Rizespor'u nasıl hakemlerle katlettiğini unutmuşlar sanki! O maçta olmayan penaltı var müdahelesiyle veriliyor komediye bak hele, çıkarken atılan oyuncudan bahsetmiyorum bile. Haftalardır yapı diye ağlayan bu iki kulüp yapı desteğiyle ayakta tutuluyor, eyy Tff'nin başında ki zat türk futbolunun başından defolup git çünkü sende yapamadın! Şimdiden söylüyorum eğer bu iki kulübün taraftarı tarafından hakaret içerikli yorum yapan olursa tepkim çok sert olur önceden uyarıyorum. Ne düşünüyorsunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer