Hakikatli bir yönetici olsa başımızda yarın takımı ligten çekerdi.. Bu ne arkadaş kaç maçtır bize operasyon çekiyorlar.. %100 penaltı pozisyonuna VAR çağırmadı bile ya?
O pozisyon gol olsa, faul var mı diye VAR'a çağırırlardı.. VAR kim var? Arda Kardeşler.. Eyyamcı..
Yeter Artık! Avrupa'da takır takır oynayan takım ligte bu kadar başarısız olabilir mi? Belli ki futbolcular da ne yaparsak yapalım maçı vermeyecekler bize diyor..
Biz ligi bırakalı çok oldu. Gruptan lider cıkarak zaten şampiyonluktan fazla gelir elde ettik sıkıntı yok. Tek üzüldüğüm konu muslera umarım ciddi bir problemi yoktur.
Her maç katlediliyor ben başka olsam ligdan çekilirim.. her maçta hakem olacak iş değil adamların attığı golden önce diagneye net fail var var çağırıyor GS penaltidan öne geçmeli gol yiyor şaka gibi
Bana bu ülkede kimse fair play den bahsetmesin sporcu sağlığı öncelik diyorlar hadi şerefsiz hakem golü verdi sivasin haporlorlerden muslera yerde yatarken gol sevinci yaşaması daha bir utanç verici
Sezonu kapattı diyorlar. Kimi yerde de 4-6 hafta yok diyorlar ben de çözemedim. GS bu sene ligi tamamen bıraktı. Ziraat ve Avrupada bir şeyler yapmaya çalışacaklardır bence
ligde bir şey beklemiyorum bu sene.. sonuçta yeni kurulan bir takımız.. avrupa daha önemli..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Avrupa da harika bir sezon geçiriyoruz bunun bedelini de lig de ödüyoruz iki tarafı da götürmek güzel olur tabi ama futbolcular da yönetim de bu sene lige çok önem vermiyor ama sıkıntı yok biz kötü gun taraftarıyız sonuna kadar cimbom 💛❤