Spor yapmayı nasıl sevebilirim :((( ?

Hayatımda hiç spor yapmadım ve sevemiyorum bir türlü üşengiçlik ve irade olamamasından da olabilir malum yaz geliyo nasıl kendime spor yapmaya alıştırıp sevebilirim :(


1|0
1555

En İyi Erkek Görüşü

  • bence sor soruştur spor dalları çok kendine göre birşeyler bulursun yok olmadı dansı dene ve spor yapcagın zaman motive edcek müzikler ve şarkılar seç ve vucudun alşıtımı zaten bırakamasın doğru ilk zamanlar aksatmalar olur ve azme edersen olur sporu sevmek zorunda degilsin sen spor özerinden kariyer yapmıyacaksın zaten feet görünmek icin

    1|0
    0|0
    • aynen sanırım müzik+dans en iyisi ve uygun olanı benim için teşekkürler :)

    • birşey değil ama hedefin zayflamaksa 30 dakadan başlayarak 45 bir saate kadar cıkmanı öneririm

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 54

  • Farz et ki vücudun mükemmel olacak ve bütün erkekler peşinden koşacak. :):

    https://i.hizliresim.com/89zaLk.gif

    1|0
    0|0
    • hmm teşekkürler ama vücudum zaten güzel sadece sağlık için ve hobi olarak yapmak istiyorum :))

  • Büyük ihtimalle çevrende spor yapan kişi sayısı azdır. Bizim toplum öğütler vermeye ve herşeyin doğrusunu söylemeye meraklıdır. Ama iş yapmaya gelince yapmazlar. Çoğunluk olarak spor yapmayan bir ülkede yaşıyoruz. Bence öncelikle kendine spor arkadaşları bul. Oda olmazsa maddi durumunda varsa bir spor salonuna yazıl.

    2|0
    0|0
  • Kolaydan başla. 1 2 hafta zorlanırsın sonra kendini daha iyi hissedip daha zor şeyler yaparsın :) Alışırsın..

    1|0
    0|0
  • İşte hep iradeyle başlıyor o iş, önce başkalarındaki değişimi görüyorsun, sonra kendideki değişimi hissediyorsun, 8 hafta sonra başlıyor vücudun değişmeye, özgüvenin artıyor, hırsın, cesaretin, yapabileceğinin farkına varıyorsun, ulaştıktan sonra o kadar güzel ki :)
    Sonra diyorsun ki "Haters gonna hate" ;)

    1|0
    0|0
  • başlarda kendini zorlayıp yorma sakın, bu bir;
    ikincisi amaç spor yapmış olmak ama sen ortam için git mesela.
    senin için eğlenceli bir ortam olsun. ortam hoşuna gitmiyorsa başka bir salona git. konuşup şakalaşacağın kişiler olsun mekanda. iyi bikaç arkadaşın olursa uzun süre devam edersin. yoksa en fazla 1 ay gider bırakırsın...

    1|0
    0|0
  • arkadaş çok önemli. nerde olduğun ne şekilde yaptığın ne yaptığın önemli değil. irade yoksa arkadaş yeterli

    1|0
    0|0
    • evet arkadaşımı ayartmaya bakayım o zaman ben :D

    • ne yapacaksınız ama arkadaşının birşeylere ilgileniyor olması lazım eğer hiçbirşey yapmıyorsan birisi sana yardım edip destek olmassa 2 hafta sonra birakırsın

  • Spor yaparken müzik dinle tere dayanıklı kulaklık tak kulağına dinle

    1|0
    0|0
  • En sevdiğin şarkıları telefona at kulaklığı tak kulağına ve bak bakan bidaha spordan faz gecebiliyonmu...))))))

    1|0
    0|0
  • Ne sporu yapacağına da bağlı biraz. :)

    1|0
    0|0
    • ne biliyim sabah yürüyüş olabilir veya egzersizler olabilir ama başaramıyorum :( 1 gün gitsem yürüyüşe 2. gün öldürseler kalkamam :d sanırım umutsuz vakayım.

    • Bak spor salonuna bir arkadaşınla yazıl. Hoca yardımıyla çok çok rahat spor yapar fitt olursun yaza kadar. :))

      Ben 1.77 boy ve 60 kiloyla spora başladıysam sen hayli hayli yaparsın vasat vaka. :D

  • Mankenlerin fiziklerine bak ! Ne kadar çekiciler değil mi? Aman neyse sende hırs yok yapamazsın sen

    1|0
    0|0
    • aaa aa nedenmiş o psikolojik olarak göçerttin beni şu an ya :ddd bnim fiziğimde güzel sadece sağlık için ve hobi olarak yapmak istemiştim :))

    • Hepsini Göster
    • yürüyen felaket tellalı gibisin canım :dd ama güzel hırslandım seol :))

  • Kendine hedef koy öyle başla. Gene yapamıyorum dersen Personal Trainer ile başla spora. O seni motive eder ve spora teşvik eder.

    1|0
    0|0
  • www.kizlarsoruyor.com/.../a13155-spor-yapmayi-nasil-sevebilirim bir bence paylaşmıstım umarım faydası olur :)

    1|0
    0|0
  • Spor solununa kayıt yaptır para bayıl. Verdiğin paraya aciyip gidiyorsun :)

    1|0
    0|0
    • hahahaha mantıklı yoksa başka türlü bu miskinlikten kurtulamıcam :D

    • Ilk bir kaç ay verdiğin para yüzünden gidiyorsun. Sonra bir kaç arkadaş ediniyorsun bu seferde sen gitmek istemesen bile onlar gel diyor. Biraz daha zaman geçince vücudunda degisiklik başlıyor bu seferde onun gazina geliyorsun :))) bir Bakmissin yaz mevsimi sana güzel :)

  • Ben kareteciydim bıraktım ama pişmanım spor çok gerekli bir şey hele hele bodrum gibi bir yerde yaşıyorsan hele birde captansan :D kendini çok seksi bir şekilde falan hayal et çok yakışıklı bir sevgilin var böyle şeyler düşün

    1|0
    0|0
    • fazlalığımda yok aslnda sadece spor yapanlara özeniyorum ve sağlık için :) bende aikido denemiştim 1 haftalıkta olsa :dd

    • spor iyidir iyi :D

  • İlk Başta Bir Arkadaş Edin, Daha Sonra Kendine Yeni Bir Spor Ayakkabı Ve Güzel Boş Sessiz Bir Salon Bul Ufak İdmanlarla Az Zamanla Başla Sonradan Vazgeçilmez Olacaktır.

    1|0
    0|0
    • evet bir alışsam devamı gelir gibi :)

    • Hepsini Göster
    • hahahah o kelimeyi kullanmıcaktn :d yasaklı kelime o

    • Artık Çok Geç Gittik :)

  • sen takma kafana böyle şeyler bak keyifine bee

    1|0
    0|0
  • 😊 bende sevmiyorum! İşin nedir bilemem fakat en iyi spor yüzmek ve gün içindeki doğal hareketliliğini arttıra bilirsin.

    1|0
    0|0
  • Spor zevk icin yapilmaz zaten ben spora başlamadan önce aşırı yağlı kassız pislik biriydim spor hayata bakış açımı deiştirdi yaklaşık 2 sene vucut geliştirme ve 4 senedirde crossfit yapiyorum cok mutluyum ve birakmayida. Düşünmüyorum

    1|0
    0|0
    • ay saol şu an kendimi yağlı kassız ve pislik biri gibi hisettim -_-

    • Pislik den kastim fizikle ilgili değil kişilikle ilgili

  • Zamanla olacak bir şey, insan isteyerek yapabildiği bir şeyi de sever. Yapa yapa da yapabildiğini fakedersin, mühim olan yılmamak :)

    1|0
    0|0
    • evet 1 gün yapsam 2. gün isyan ediyorum :dd ilk haftayı atlatırrsam devamı gelir gibi teşekkürler -_-

  • Benimle takil bak nasi seversin

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    34

Kızlar Ne Diyor 15

  • ya bende yapmak istiorum amaa yapamıorummm yaa yapmak istesemde o kadar ağır eksersiz yapamıyorum adet düzenim bozuluo gerçekten yaa bu bir tek bende mi oluo

    1|0
    0|0
    • bnmkisi üşengeçlikten canım :) doktora göründünmü

    • hayır da fazla egzersiz yapılıncada erken olmaz mısın öyle bişe duymuştum yok mu öyle bişe

  • Ilk zamanlar cok fenaydn 1mekik bile cekemezdim hoca sevgilime arkadasima falan zorla mi getiriyorsunuz bu kizi diyordu :) 2.5 yil gecti cok sey degisti hem vucudumdaki degisimler hem sevgilim cok buyuk destekcim olfu, şimdi inanilmaz guclu hissediyorm kendimi ve asla ömrüm boyunca birakmam spor yapmayi :)

    1|0
    0|0
    • yaaa ne güzel böyle spor yapanları görünce özeniyorum :) umarım bende başlayabilirim artık

  • beğendiğin bir fotoyu (mesela fiziğini beğendiğin bir ünlünün fotosu olabilir) ve yanınada kendi fotonu as odana görülebilecek bir yere, gördükçe hırslanırsın motivasyonun artar hatta hedefine yaklaştıkça kendi fotonu değiştirirsin daha çok morlin artar ^-^

    1|0
    0|0
  • Evde barfiks demiri var. Asılıyorum ona, bende böyle sevdim

    1|0
    0|0
  • Bnde sevmiyordum ama hoşuma giden sarkilar sayesinde sevmeye başladim hoşuna giden şarkilari aç spor yapmaya başla sonradn alişiosn ztn seversin :))

    1|0
    0|0
  • Motive et kendini. Çok beğendiğin o vücuda sahip olabilirsin bu sana bağlı bunu hep aklına getir.

    1|0
    0|0
  • Motivasyon gerek.

    1|0
    0|0
  • Dans yoluyla yapabilirsin ve de müzik eşliğinde.

    1|0
    0|0
    • evde peki yapabilirmiyim yani spor salonuna gitmem gerekirmi?

    • Hepsini Göster
    • ay kızzz böyle senden duyunca oynayasım geldi bian saol :Dd

    • Ne demek şekerim :D

  • en sevdiğin şarkılarda aç ama hareketli olsun tak kulaklıkları öyle yap aşırı enerjin oluyor

    1|0
    0|0
  • Yanına iradeli bir arkadaş bul, seni teşvik ve motive edecek birini.

    1|0
    0|0
    • aynen canım kankamı ayartıcam artık :))

  • Sewme.

    1|0
    0|0
  • Bende oyleydım ama 2,3 hariketen sonra ınsan alışıyor yapmazsa kendını kotu hıssedıyor :D

    1|0
    0|0
  • Alisinca birakamszsin sevdiklerinle yapmayi dene

    1|0
    0|0
  • Hareketli müziklerle egzersiz yap

    1|0
    0|0
    • evet müzik iyi bir motivasyon :)

    • Ayna karsisinda vücudunu izlemekte motivasyon sağlar. Hangi sporu yapmak istediğinde önemli bence yoga yapmalisin

  • yanına sevdigin bir arkadasını alarak spor yaparsan daha eğlenceli olur senin için..

    1|0
    0|0
    • aynen canım kankamıda ayartayım ben en iyisi :))

    • kesinlikle :)

Yükleniyor... ;