Bir erkeğin tuttuğunuz takıma hakaret etmesi sizcede büyük bir saygısızlık değil mi?

Erkek arkadaşım Beşiktaşlı ben Galatasaraylıyim o aşırı fanatik ben değilim sürekli tuttuğum takıma hakaret edip duruyor saygı göstermiyor, artık ciddi anlamda kavga etmeye başladık bu yüzden hayır yani karşılıklı saygı gösterse ne olacak alt tarafı birtakım iki insanın birbirini kirmasini gerektirecek bir şey yok ortada görmüyorum da.. ortada sevgi varsa her şey halledilir bana göre bu yüzden tartışmak bile saçma erkek arkadaşımın bana karşı sevgisinin bittiğini düşünüyorum empati yapacak olursam şahsen ben fanatik olsamda olmasamda sevsemde sevmesemde karşımdaki insana bu konuda asla saygısızlık etmem fanatik bile olsam sevgim ağır basar bence artık sevmiyor bitirmenin vakti gelmiş gibi

Bir erkeğin tuttuğunuz takıma hakaret etmesi sizcede büyük bir saygısızlık değil mi?
Cevapla