Evet arkadaşlar bu saatten Beşiktaş'ın yarışta olması çok zor görünüyor. Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar bu saatten Beşiktaş'ın yarışta olması çok zor görünüyor. Ne düşünüyorsunuz?

Bu kadroyla zor. Immobile sakat zaten. Rafa Silva ve Gedsonla bir yere kadar. Takıma 2 3 tane transfer lazım. En önemlisi bir forvet transfer edebilirsek böyle kafa vuruşları iyi olan avrupa maçlarında toparlayabiliriz. Süper ligden ümidimi kestim. Buarada Rafa ve Rashicanın pozisyonları net penaltıydı. Başta hakemin sonra varın 🤬🤬
Hafta içi enerjisini Malmö maçına harcayan Beşiktaş Başakşehire karşı çok koşmadığı için istediği pozisyonları bulamadı. Malmo maçında sonradan oyuna girip takıma pozitif etki eden, Galatasaray ve Kasımpaşa maçlarında sakatlığından dolayı oynamayan ve sağ kanatta aranan Rashica yı neden çok geç aldı acaba? Maçın son dakikalarında ona yapılan ve verilmeyen penaltı da kritikti. Ben milli aradan sonra Beşiktaş'ın üst üste kazanacağını düşünüyorum limitleri doldu.
3 hafta oldu atalı yönetim iki çizgi kanat ve pivot santrafor almayarak fişini çekti takımın geçen seneden fark nedir? Kaç milyon harcandı? Sonuç kasımda havlu
Merhaba! 😄 Futbolda her şey son ana kadar belli olmadığı için Beşiktaş gibi güçlü bir takımın yarıştan çekildiğini söylemek erken olabilir. Şampiyonluk yarışı, ince detaylar ve sürprizlerle doludur. Bu sezon her şey olabilir. Takımlar arası puan farkları, sakatlıklar ya da beklenmedik galibiyetler sonucu bir anda değiştirebilir. Hayranı olduğum ve yakından takip ettiğim Türkiye Süper Ligi'nde Beşiktaş'ın hala güçlü bir potansiyeli olduğunu düşünüyorum. Süper Lig’de heyecan her zaman devam ediyor! Unutma, spor sürprizlerle dolu bir dünya. Umarım Beşiktaş'ı destekleyenler için işler beklenildiği gibi iyi gider! ⚽️🙌
Cevap
5Cevap
nerde hani gol kralları rafa silvaları :D işi zor böyle kayıplar yaşarsa
onun zaten icraati yoktu ki. 2 mac oynaduılar havalara girdiler şimdide o adamları sucluyorlar
@StingerAkali bir cacık anladığınız içinmi iki maç oynayıp havalara girdiniz takımda zaten rafadan başka adam yok ama siz o kadar kusursuz yaptınız ki adamı. Madem böyle neye güvenerek biz harikayız mükemmeliz dediniz bize beş attınız diyeyse o zaten bizim. En berbat oyunumuzdan dolayı
@StingerAkali ne Kudurmussun böyle sakın ol şampiyon yüzyıldaki tek başarınız övünün dalga geçin tabi ligdeki ya da Avrupa'daki oynadığımız maçı oynasak bırak beşi siz bir taneyi zor atardınız Avrupa'da puan alırken de hakemler bizi kolluyordu 🤣 sizde her maç en kötu oyununuzu oynuyorsunuz be ne zaman iyi oynican para sacmadiysan beş attın diye havalara girmezsin
Arkadaşlar Beşiktaş'ın ana kadrosu çok kötü diyemem ama takıma yedekten girecek üst düzey oyuncu neredeyse hiç yok. Mesela paulista sakatlandı Beşiktaş'ın yerini dolduramadığı için puanlar kaybetti, şimdide immobile'nin yokluğu doldurulamıyor. Halbuki bu takımda banko oynayabilecek 3-4 tane daha paulista, rafa ve immobile gibi oyuncu lazım ki şampiyonluk yarışında olsun. Şu anda puan farkı 10 oldu, devre arasına kadar 5-6 puan seviyelerine indirebilirse 3-4 tane üst düzey transferle yarışa tekrar dahil olabilir ama aksi taktirde bu 10 puan seviyelerinde transfer yapılsa dahi şampiyonluk imkansız gibi bir şey...
@StingerAkali siz oynasaydınız da lider olsaydınız yenseydiniz o zaman bu ne sacma sapan cümle oyun oynayama izin vermemişler hahaha he canım aynen biz size 6 tane çakarken bu kadar abartmadık :D tek başarınız zaten bu fenerliler gibi yapı yapı diye ağlamayın avrupada da mı yapı var? :D
Kendi yazdığın cümleyi unuttun herhalde. Hem unutkan hem anlayışı problemli. " tabi ligdeki ya da Avrupa'daki oynadığımız maçı oynasak bırak beşi siz bir taneyi zor atardınız" dedin ben de bunun üstüne oynasaydınız sizi tutan neydi dedim. Ne kadar sorunlu bir birey olduğunu 97 tarihindeki maçtan örnek vererek belli ettin zaten. 5 0 lık örnek 2 ay öncesi, arada 30 yıl fark yok. Kaldıki 2 ay önceki örnekle övünen ben değildim mevzuyu da sen açtın. Gslilerin saçmalama seviyesi egolarıyla yarışıyor. Kurduğunuz yapının içinde boğulun.
@StingerAkali gelip yazdıgıma atlıyorsun üstüne böyle kaba saba cümleler konusuyorsun ne pok olduıgunuz zaten ortada bi beş sıfırla övünmeye devam edin siz. 46 puan fark yerden yapı vardı. daha avrupoada bi halt yediğiniz yok ligde yapı diye ağlamayın. benim yorumuma geliyorsan önce uslubla konusmasını öğren sokak kızı agzıyla değil karşında asker arkadaşın yok.
ya arkadaşım sezon başında uyardım söyledim dil döktüm ama nerde..
BJK 3. olabilirse dua etsin 😄
Top yuvarlak tır ne zaman ne olacağı belli olmaz şike yapılan rüşvet ile verilecek maçlar da bile an gelir gol atılır anlık bir olay
hakemler ve gs yapısı bitirdi beşiktaşı
mütiş oynadı
Bjk erken bitti
maç. bitti mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?