Spor yaparken kendimi zorlayamıyorum, neden ki?

Sınırlarımı zorladığım sıra baygınlık geçirecek gibi oluyorum. Ayaklarıma ağrı giriyor. Midem bulanıyor. Olduğum yerde kalıyorum. %100’de yüzümü 2 dakikadan fazla veremiyorum hiçbir spor dalında. Koşu vesaire. Ayrıca bu nabız değerleri normal mi yoksa tehlikeli mi?
Spor yaparken kendimi zorlayamıyorum, neden ki?
Spor yaparken kendimi zorlayamıyorum, neden ki?
Spor yaparken kendimi zorlayamıyorum, neden ki?
Cevapla