Temsilcimiz Fenerbahçe, evinde Union Saint-Gilloise'yi 2-1 mağlup etti. Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi'ndeki başarısını nasıl buldunuz?

Temsilcimiz Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi'ne galibiyetle başladı. Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi'nin ilk haftasında evinde Union SG ile karşı karşıya geldi. Fenerbahçe 20. dakikadan sonra sağlı solu kornerlerle baskıyı bulan Fenerbahçe 26. dakikada Çağlar Söyüncü'nün golüyle 1-0 öne geçti. 81. dakikadaysa Fenerbahçe'de Osayi'nin şutunda Burgess çarpan top ağlara giderek temsilcimiz skoru 2-0'a çevirdi. Karşılıklı birer kırmızı kartın çıktığı maçta Osayi cezalı duruma düştü. 90+3 Ross Sykes'ın golüyle skor 2-1'e geldi.

Fenerbahçeli taraftarlar, Union Saint-Gilloise maçına beklenen ilgiyiyse göstermedi. Taraftarlar, sezon başından beri tüm maçlarda Kadıköy'ün tamamını doldururken, bu maçta yer yer boşluklar kameralar tarafından dikkati çekti. Maçı genel olarak nasıl değerlendirirsiniz? Bence gönülden bir alkışı hak ettiler. 🇹🇷

Temsilcimiz Fenerbahçe, evinde Union Saint-Gilloiseyi 2-1 mağlup etti. Fenerbahçenin UEFA Avrupa Ligindeki başarısını nasıl buldunuz?
Temsilcimiz Fenerbahçe, evinde Union Saint-Gilloise'yi 2-1 mağlup etti. Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi'ndeki başarısını nasıl buldunuz?
Cevapla