Evet arkadaşlar maalesef Fenerbahçe - Sevilla'ya özellikle ilk yarısını iyi oynadığı maçta ikinci yarıda yediği gollerle 2-0 yenilerek tur şansını zora soktu! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar maalesef Fenerbahçe - Sevilla'ya özellikle ilk yarısını iyi oynadığı maçta ikinci yarıda yediği gollerle 2-0 yenilerek tur şansını zora soktu! Maçı nasıl buldunuz?

Klasik FB diyorum yani söyleyecek söz yok. Adamların ilk organize ciddi atağı 78. dakikada oldu. Attıkları gol facia zaten.. İlk yarı böyle oynayıp da şu takıma 2-0 yenilmeyi ancak Fenerbahçe başarır zaten.
Aynen öyle.
Bu maçı bilmem de yıllar öncesindeki Fenerbahçe Sevilla maçı aklıma geldi
Ahmet Çakar büyük konuşmuştu ve Fenerbahçe tür atlayınca rezil oldu 🤣
Sevilla büyük ihtimalle tur atlayan taraf olur ama futbol sürprizlere açıktır
Jesus dede yine bu şekle girdi, her kritik maçta olduğu gibi
Cevap
4Cevap
İlk yarı fener hakimdi oyuna, çok gol kaçtı ikinci yarı izlemedim
Fenerbahçe çekilecek en zor kurayı çekti çünkü Laligaya havlu atmış gözünü Uefa'ya dikmiş Sevilla Feneri eler zaten ayrıca UEFA'nın babası Sevilladır.
Bence sevilla en zor kura değil ve bu sene baya kötü sezon geçiriyorlar. Bence arsenal, Manchester united, juventus ve roma bu sevilla'dan daha iyi ve bence bu ligin en güçlü takımı değil ve fenerbahçe'yi elemeleri halinde bile bence kupayı alamazlar hatta gelecek turda elenirler...
Adamların stoperleri yok nasıl diğerlerinden iyi olacak? Ve bu kötü sevilla'yı fenerbahçe yenmeliydi. Artı sevilla'nın kötü olmasını fenerbahçe'yi kesinlikle küçümsemek için söylemiyorum çünkü ilk yarı gerçekten o pozisyonları değerlendirse buradan galibiyet ile dönerdi... Yazık oldu.
Geçmiş olsun Kanarya’m Türk futbolunun makus talihi işte Sevilla ne durumda yine de yeniyorlar bir şekilde üzüldüm bak şimdi
Zaten moralim bozuktu, daha da bozuldu
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?