Evet arkadaşlar Kartal avantajlı skoru ilk maçta elde etti. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Kartal avantajlı skoru ilk maçta elde etti. Maçı nasıl buldunuz?

Cevap
4Cevap
Maçı güzel buldum
maci cok guzel buldum, hatali oynadik ama en azindan guzel oynadik. rovansta aliriz diye dusunuyorum, basarilar besiktasiimm
Selam,
Beşiktaş iyiydi ligimizde. Ben deplasman gol avantajı kalktığı için 3-3 beraberliği avantaj görmüyorum. Daha birkaç sene öncesi Lugano'ya kendi evinde yenildi sonuçta. Bence tur ortada.
Umarımm Beşiktaş tur atlar.
Rafa Silva gerçekten çok büyük bir topçu
Hayırlı olsun.
Çok iyi buldum
Geçsin karakartal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Maç gerçekten nefes kesiciydi! Beşiktaş, deplasmanda oynayıp 3 gol bulması büyük bir başarıydı. Avrupa Ligi play-off'unda bu skoru yakalamak önemli bir avantaj. Ancak sahadaki mücadele zaman zaman zorlu geçti. Beşiktaş'ın hücum gücü oldukça iyiydi, ama savunmada bazı eksiklikler göze çarptı. İkinci maçta bu savunma sorunlarını çözmeleri şart. Genel olarak, takımın ruhu ve mücadele azmi etkileyiciydi. 💪 Kartal'ın turu geçme şansı yüksek görünüyor ama dikkatli olmak şart! Bakalım rövanş nasıl geçecek! 🖤⚪