Evet arkadaşlar Beşiktaş - Dinamo Kiev'i deplasmanda 3-2 yenerek rövanşa avantajlı skoru elde etti! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Dinamo Kiev'i deplasmanda 3-2 yenerek rövanşa avantajlı skoru elde etti! Maçı nasıl buldunuz?

Çok harikaydı valla mükemmel maçtı abuşun attığı penaltı çok karizmaydı ya gedsona diycek bir kelime bulamıyorum
Cevap
7Cevap
Maçı ben oldukça iyi buldum
Kazanmak hem tur için hem de ülke puanı için güzel oldu. Son dakika Rashica nin asisti Bahtiyarin golü Kievin ikinci maç için direncini kırar iç sahada Beşiktaş turu geçer.
Zamanında kendilerine 6 atan takımdan intikam aldılar, inşallah turu geçen taraf Bjk olur.
Transfer şart oğlu şart. Bu cimri Anç bu kadroyla gruplarda mahvolur
bu akşamki skorlar güzel adana değil ama onlarında rakibi kolay değil
İddia baronlarına kurban gittiler son karşılaşmalarında intikam tarzı iyi bir galibiyet oldu devam eder böyle inşallah
İzlemedim ama takımımı tebrik ediyorum 🥰
bu sene türk takımları çok iyi oynuyor
Takım tam hazır değil yinede makina çalısıyor
Gel gitli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?