Evet arkadaşlar Beşiktaş - Dinamo Kiev'i Aboubakar'ın 52'de attığı muhteşem gol ile 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Dinamo Kiev'i Aboubakar'ın 52'de attığı muhteşem gol ile 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Çok güzeldi abuş yine harikaydı onlar nasıl çalımdı ya şenol hoca rebici son dakikalarda maça aldı rebic baya toparlamış rosierim çok iyiydi herkes baya iyiydi toparlancak toparlancak
Cevap
5Cevap
maçı güzel buldum,
Beşiktaş mükemmeldi. Aboubakar'ın zaten güzel gollerine alıştık. Onu bir kenara koyuyorum ama maçın en kilit ismi Rashica ve onun performansıydı.
ABOUBAKAR Muhteşem bireysel performans sergiliyor.. Tebrikler
İyi oldu, 6-0'ın intikamı alındı.
İyi hoş ama eksiklik var kadroda.
harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?