Evet arkadaşlar Beşiktaş - Lugano'ya karşı 10 kişi kaldıktan sonra 3-2 yenildi! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Lugano'ya karşı 10 kişi kaldıktan sonra 3-2 yenildi! Maçı nasıl buldunuz?

Senol Güneş istifa etti. Gs ve Fb nin bu üstünlüğünde zaten takımıda başarısızlığı kabullenmilti. Avrupa belki iyi gelebilirdi. Yeni gelen TD psikolojik olarak rahat gelecek. Bu bir avantaj. Takımı konferans ligine tekrar motive ederse çok başarılı olabilir. Olan 3 ülke puanına oldu.
Bir de ülke puanı diye ağlayan taraftarları var. Galatasaraya laf eden falan. Ulan köy takımına içerde yeniliyorsunuz konferans Ligi'nde. Yazıklar olsun.
umarım bir daha bize kalkıpda ülke puanı düşünürdünüz bilmem naptınız diye yazıp durmazlar. sen git köy takımına 2 0 dan 3-2 mac ver hemde kendi evinde.
yarım saat olsa iyi adamlar 10 dakkada 3 gol atmış
aklıma valeranga macı geldi
Sevdiğim oyuncu kırmızı kart yedi, yönetim boş, şenolun trabzon fetişi var, 2-0 öndeydik, ülke puanı gitti, kendi stadımızda kaybettik, adam akıllı transfer yok, sergen yok, Quaresma yok, şampiyonlukta gerideyiz, taraftar var ama onun beşiktaşı yok
Cevap
26Cevap
Kötü oynadılar maalesef
8 dakikada ellerindeki maçı vererek ülke puanının içinden ettiler. Yazıklar olsun Beşiktaş.
Kesinlikle
rosierin kırmızı göreceği büyük ihtimaldi.
Şenol güneş hatası
Şenol ve yönetimi patladı ve maçda TFF ye küfürden sonra takım iyice çöktü bence ama bjk erkenmkoptu herşeyden böyle olacapı belliydi üzücü olsada Fenerbahçe li olarak söyliyorm
Köy takımından 80 en sonra 3 gol ye ve 2-0 dan maç ver... Şenol hoca zaten gitti, şimdi sıra başkanda...
İşler pek yolunda gitmiyor iyi giden takım birden yenilmeye başlaması düşündürüyor.. üzüldüm açıkçası mağlup olduğumuz için..
İsmi cismi belli olmayan takımlara ceza alanın içinden şut şansı verdik son 10 dk maç vermek kendi evinde böyle amatörler olmaz
Bitmiştik tükenmişlik var takımda. Kendi evinde 3 yenmez ama. Adana su takıma 5 atardı
lugano diye takım mı olur en son bu futbolcu değil miydi fenerde : )
İçerde sorunlar var çok belli futbolcuların yüz ifadesinden belli hiç jes mimikleri bile gülmüyor
Ben bu kadar mal bir yönetim hoca takım üçlüsü daha görmedim
Beşiktaş transferde epey geç kaldı. Doğal olarak yeni gelenler takıma beklenen faydayı sağlayamadı. Şu an onun acısını çekiyor
Berbattı. Ne olduysa kırmızı dan sonra oldu😁
Mis gibi ülke puanı kazanacaktık yazık oldu
Beşiktaş beni artık hayal kırıklığına uğratıyor
Beşiktaş gittikçe daha kötüye gidiyor
Değişim zamanı !! Baştan başlamalı !!
Klasik beşiktaş rezil ettiler yine
Beşiktaş'ın kaybetmesi üzücü olmuş
Hayal kırıklığının başkenti
ads yine ayarlarınızla oynadı ahahaaaa
Yazık oldu. Hoca da gitti.
Yazıklar olsun. 2-0 dan 2-3 maç mı verilir
Maçın tek güzeli Beşiktaş'ın küfürü basmasıydı
allah belalarını versin
Geçmiş olsun Beşiktaşlılar arkadaşlara
Beşiktaş bu sene çöp
Rezalet
Beşiktaş kümeye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?