Aslanlarım benim beeee❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Türkiye Hakan Çalhanoğlu ve Cenk Tosun'un golleriyle Çekya'yı 2-1 yendi!
Aslanlarım benim beeee❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Türkiye Hakan Çalhanoğlu ve Cenk Tosun'un golleriyle Çekya'yı 2-1 yendi!
Böyle giderse madara olacağız yani başka hiçbir şey değil, yine pozisyon falan bulduk bu maçta ama Gürcistan maçı Portekiz maçı cidden rezildi ya rezaletti.
Bakın Portekiz çok iyi oynamadı cidden bizim milli takım biraz iyi olsa maçı inanın 2/3 biz kazanırdık
Gürcistan maçında millet kazandık diye kendi takımının oyuncusunu övdü ama berbat bir oyun da kazandık.
Çok kötü bir oyun vardı diyemem ama çok da aman aman bir oyun yoktu kötünün birtık iyisi işte.
Bence turnuvanın favorisi olarak gösterilen Avustralya’yı yeneriz gibime geliyor geliyor, Çünkü onlar atak yapan milli takımları yene biliyorlar ama biz öyle değiliz son derece defansif bir takımız.
Ama sağlam bir milli takım geldiğinde içimizden geçerler böyle giderse
Rezalet otesiydi. Resmen bilerek kaybettiler. Dedigin gibi daha fazlasini cikartabilirlerdi. Hele ardayi son 20 dkk da sokmalari🤣 umarim yeneriz avusturyayi, ama boyle giderse zod
Genel olarak oyun içerisinde iyi oynadık doğru oyuncu kadrosu ile çıktık Barış alper'i serbest bırakarak Hakan Çalhanoğlu ile Arda güler'e yakın oynatarak defans blokunu da iyi kurarak özel ve Merih demiral'ın ilk karşılamaları topu önemliydi daha sonra gelen okay yokuşu da iyiydi fakat yüksekten gelen toplarda sıkıntı yaşıyoruz boya avantajımız maalesef yok en önemlisi kolay sarı kart görüyoruz Bu arada çekoslavakya'nın attığı gole gelirsek birçok kere izledim golde kaleciye şarj var bir kere o pozisyona gol vermek biraz haksızlık gibi oldu ama İlahi Adalet eninde sonunda çalışanın emin'in karşılığını almasını buldu Türkiye bu maçı kazandı Cenk tosun paşa lakaplı Cenk yine ustalığını fırsatçılığını gösterdi güzel bir gol atarak bize çeyrek finale çıkardı teşekkür ediyoruz millerimize genel anlamda iyi oyun kurgusu vardı bugün her ne kadar baskı ve stres olsa dahi kazanmak güzel de tabii yurt dışında olan gurbetçilerimiz milli takımın yanında kendi evimizdeymiş gibi oynadık burada başka bir dezavantajlı aslında rakip 10 kişi kalarak erken bir zamanda avantajı bize geçirdi ama tabii onlar da kazanmak için oynadıkları için biraz da psikolojik harp duyguladılar bize gaza getirip oyuncu attırmaya çalıştılar ama hakem sarı kartları çok hızlı bir şekilde davrandı şimdi sıkıntı Hakan Çalhanoğlu diğer maçta yok en başta bu çok önemli maçtan sonra Arda Güler sarı kart gördü gördüğüm kadarıyla Mert günoksara kart gördü gördüğüm kadarıyla dolayısıyla biraz daha dikkat etmemiz gerekiyor Bu konularda ama her ne olursa olsun bugün kazanmak güzeldi üst tura çıktık hayırlı olsun
Yprumcu musun be adam nesin masallah
Yok be ne ozru, eline saglik.
Rica ederim
Yediğimiz golde yüzde yüz faul vardı kaleciyi engellediler, geçen maçta kalecinin yanında bizim oyuncu var diye hamle yapamamış onu faul sayıp gölü iptal ettilerdi ama şimdi faul sayılmadı çünkü devrearasinda birileri hakeme bolca para verip kendine gel diye uyarmiş çünkü ilk yarıdaki hakem ile ikinci yarıdaki hakem arasında uçurum vardi.
Yeminleee bu offside saydilar ama gecen ki golu bunu niye kabul ediyorlar. Tam srfsizler
Bak futbol camiasına ne kadar hakimsin bilmiyorum ama futbol şikenin döndüğü ve para ile adaletsizlik sağlanan bi camia, dün akşam Gürcistan yenip birde çekya yenseydi biz sonuncu olacaktık ve sırf bunun olması için Portekiz bilerek maçı sattı, dedi zaten biz gruptan çıktık bari gider ayak türkiyeyi rezil duruma düşürelim moral bozalim diyip maçı bilerek kaybetti ve gol yemeye kaleci izin verdi ama tabi arka planda para aldıkları için bunu sanki normal bi kaybetme gibi göstermek istediler ama bu iddia ve arkaplana yıllarinı veren bazı taraftarlar bu oyunu farkındayız. Bizim hakem ilk yarı güzel giderken devre arasında hakemin kulağını çekip para verip hakemleri bize düşman ettiler. Belki inanmayacaksıniz ama devre arasında hakemler yüklü bi miktar para alıp bize düşman edildi ilk ve Portekiz'de sırf biz sonuncu olalım diye bilerek kaybetti para verilip kaybettirildi.
Son düdük çaldıktan sonra yani resmi olarak maç bittikten sonra onun alacağı parayı etkilemiyor o yüzden işini yapmak aklına gelmiş cebine para girdikten sonra zaten alacağımı aldım maç bitti azicikta görevimi yapayım dedi
Gerçekten milli takımımızla gurur duyuyorum güzel bir başarı yaptık ama çok hatalarımız da vardı umarım hatalarımızdan ders çıkarıp bir sonraki maçlara daha iyi hazırlanır ve daha başarılı oluruz. Tebrikler Bizim çocuklar. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Cevap
42Cevap
Evet çok güzel bir maçtı.
İlk maç Gürcistan maçı milli takımımız çok istekliydi, ikinci Portekiz maçı tutuk oynadı futbol adına hicbirsey yoktu, son Čekya maçında ikinci turu çok isteyerek oynadılar. İleride savunma arasına adam kaciramiyoruz , savunma da sıkıntılar var. Kompak oynayamiyoruz biraz daha çalışmak lazım bunları. Avusturya dan rövanş ı alacagimizi düşünüyorum. Tahmini skorum Türkiye 3-2 Avusturya
Evet 5 yildir oynamamalarina ragmen baya isteksizler
Bir td yok bunu bugün net anladım. Belli bir sistem var kafasında başka bir seçenek yok. Esneme payı bile yok.. 10 kişilik cekya bizi gerdi. Oyuna müdahale ederken sisteminin içinde kaldı. Cenki aldığında değişir dedik gene çok oynamadı.. Montella dan çok umutluydum ama artık değilim :)
Dogru soze ne denir👏🏻
Hakem bi bana sarı kart göstermedi herhalde sjfj her şeye rağmen 🇹🇷 gururluyuz ♥️

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Maç baya zorladı 10 kişi olmalarına rağmen. Yani bizimkiler kötüydü maalesef. Oyun esnasında anlık olarak taktik değişikliği yapmayı bilmiyorlar. O konuda Fatih Terim çok iyi yönetiyordu. Avusturya eler bizi böyle olursa
Maalesef🥲
Ama dua edelim de Avusturya bol hata yapsın, kırmızı kart görsün, kendi kalesine gol atsın 😀😀
Amiiiiin, ya da bizimki ler daha iyi performans sergilesin🙄
İnşallah
2 temmuzu bekliyoruz
Türkiye'nin her alan da başarılı olması gurur verici daha ne denir ki vatansever insan bu duruma sevinir. Başarıların devamını da çoşkuyla kutlarız umarım. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Umarim onumuzde ki maclarida aliriz🙏
Sadece takip ettikleri diyor
Kapat misim pardon actim simdi
Bu teknik direktore bu gs lobisine ragmen kazandik bjk dusmani hainler cenk girdi atti gosterdi herkese mertte kalede efsaneydi gsli fbli hangi oyuncu varsa bi boka yaramadi.
Samet malini bi atsalar aradan hele ferdiyi ml son ana kadar bekliyor sonra zort
75 dakika 10 kişi oynamış takımı, berbat oynayıp zar zor 2-1 yendik. Mutlu olduk mu, olduk bugün için ama Avusturya maçının böyle olması için aşırı şanslı olmamız lazım.
Sans mams yok adam gibi oynicaklar
10 kisi kalmış takıma karşı daha net pozisyonlar bulmamız gerekirdi. Ben oyunu beyenmedim. Ama sonuç güzel
Komikti brnce djjdjd
maçla ilgili olarak şu an tek yapmak istediğim yorum; çeklerin hazımsızlığına tıpta bir ilaç veya bir çare olmadığıdır..
Resmen guresip yerde agladilar :d
Kolay olmadı yenilseydik şaşırmazdım ve bu kadar kart çıkması tuhaf oldu ben bile izlerken kart görecem diye bekledim😅
😂😂
İzlerken stres yaşadığım başların başında gelir. Çok gergin bir maçtı. 😄 Genel olarak umutsuzum lakin sonuca bakmak lazım.
Hem stres yasadim hem guldum🤣
Hakem karısıyla kavga etmiş herhalde gelene gidene kart😂
Hahahahhaah bencede
Rakip oyuncu kırmızı kart görmeseydi biz elenmiştik şu an
Kirmizi kart degil 1 saniye gec calsaydi dudugu zort olmustuk
Bizim çocuklar gene yaptilar yapacaklarını ya😏🇹🇷
😏😏🇹🇷
Her reklamda milli takımla ilgili reklamların olmasından dolayı bunaldım
Aglama
Allah seni profili değiştirince ulen beni kim takip ediyora döndüm iki sn djdjfjf
Atam takip ediyor
Cenk Bertuğ Semih kenarda birazdaha dursaydı elenmemiz sürpriz olmayacaktı.
Ya Ardaya butun cornerlari attirdar, yapamiyor iste aq niye attiriyorsunuz!!!
Avusturyaya karsi boyle bok gibi oynamazlar ins
Ne yaşandı, ne izledim bilmiyorum ama skora odaklandım
Ne sen sor ne ben soyleyiyim. Spor yapsam bu kadar ter atip strese girmezdim🤣
Şimdi bitti ama çekya gibi kolay bir rakibi 10 kişiler zor yendik ama yendik
Vallaha yav aslinda 2-2y di dua etsinler hakeme
Bencede
Adamlar 10 kişi ile yine iyi mücadele etti çekleri tebrik etmek lazım ama Portekiz maçındaki Türki den Gürcistan macindaki Türkiye'ye dönüş olmuş resmen
Kesinlikle, savunmalari cok iyiydi. Bizimkilerde taktik yok adam kaleye yaklasiyor ama pasliyacak adam yok.
Orasida ayri komik Gurcistani yendiler, Portekize yenildiler, Gurcistan Portekizi bam bam.
Gürcistan Portekiz maçında sanki şike döndü gibi ama bilemem tabi yoksa Gürcistan sabaha kadar top oynasin Portekiz den maç alamaz akil mantığa sığmıyor dediğin gibi savunmalari iyi kalecileride iyiydi sakatlandi heleki ama ilerde çok kötüler özellikle açık da oynayan oyuncuları da beceri sıifr
Ssst sakin olun
Birak abisi klavye samarligini yapsin
@lukwist93 adam sana ne demiş de hakaret ediyorsun adama bence bu kişinin piskolojik sorunları var bjk başarısızligi taraftar piskoloji bozuklulugu yapmış 😅
Kolay olmadı ama kendi oyunumuzu çok değiştirmeli geliştirmeliyiz 10 kişi kalmış rakibe daha baskın ofasnsif olmalıydık ve forvetsiz düzenle zorlandık nitekim artık öğrenmişdir TD cenkle başlanacağını
Adamlar 10 kişi bizde hiçbir değişiklik yok oyun forvet diye bağırıyor bizim hocada tık yok. lan 2. yarıya başlasana zaten cenkle yerim bunun taktiğini bu kafayla giderse Avusturya bizi kevgir eder
Hakem değişti gergin bir maçtı başta iyi savunma yaptılar açık bulup 2 gol attık mutluyum
Çok umutlanmayın maçlarına baktım çoğunu kaybetmiş Türkiye Futbol da başarılı değil
Kötü oynadık aslında ama neyseki aldık son dk
Vay vay vay futboldan anlayan kız candır, maçı iyi buldum aşkım iyi oynadık tebrik ederim ama zorlandık yine iyi değiliz daha iyi olmalayız yoksa Avusturya bizi öper
10 kişi kalan çekyayı bile zar zor yeniyoruz
ilk yarı fena değil ikinci yarı rezalet
Bu oyun bizi gruptan zor çıkardı finallere gitmemiz zor bence avusturya eler bizi
Şimdi yendik önümüzde diğer maçlar daha zor olacak kevgire çevirmezlerse iyi.
Cinconun torpilli köpeklerini oynatmak için milleti takımı mahvettiler
Dimi fbyetenekli olsa ztn sampiyon olurdu fb nin oyuncularini oymatmak hanvi mantiga yatiyor
Arda Güler’den bahsediyorsan, evet mantıklı ve gayette başarılı çocuk ronaldonun rekorunu kırdı üstüne üstlük şu an 19 yaşında Fenerbahçedeydi ve şimdi real madrid takımında oynuyor, fb genel olarak yeteneksiz olabilir ama arda asla yeteneksiz bir oyuncu değil, Arda bizim milli Ronaldo ve messimiz, gümbür gümbür geliyor piyasaya
Televizyonda buldum kumandayı kullanarak🤣
Bende genelde ayagimi kullabirim stn tc yi acmak icin kumand ami kaldi yahu🤣
Citroen ami var bide 🤣🤣
HAHAHAHAAHAHHAHA Allah seni ilk duudugumda inanmamistim o arabanin varligina🤣
çokta sevimli bir şey ama 🤣🤣
Ne sevimlisi be boyu 150 mi neymis sigmam icine🤣
🤣 🤣 🤣 Sanki sen 190 a 150 sin ben sığıyorum sen nasıl sığmazsın
Hayir ben 2 ye 3 um🤣
🤣 🤣 Sana komyon lazım ancak kasada serin serin gezersin
Maç bitmiş hakem hala kart gösteriyor
Cirkefler cunku. Neyse ki 2. Kirmizi karti kaptilsr😈😈
Bizde kart görmeyen kimse kalmadı sanırım
🤣🤣
Biri yorum yapmış, maç izledigim için hakem bana da kart gosterdi diye😂😂
Hani la nerde nxndd
burada değil instada bir sayfada gördüm
Rakip değil de biz 10 kişiymişiz gibi oynadık beğenmedim
Evet kötü oynadık
Alt tarafı maç. Savaş değil bir şey değil. Yensek ne yenilsek ne?
Helal olsun bizim çocuklara
Hakem iskambil kagıdı dağıtır gibi kart dağıttı
Diğer iki maça göre çok canlıydı zevkliydi
Avusturya bize en az 3 atar bu rezalet futbolla. Marcel Sabitzer'e daha şimdiden 1 gol ve 1 asist yazıyorum eger cezalı falan değilse.
10 kişi kalmış takımı zor yendiler
Oh çok şükür. Futbol maçı izlemeye katlanamıyorum.
İzlemedim 😛. Sadece skoru takip ediyorum.
Evet 😸.
Hakan çöp bunu her zaman söyleyeceğim.
O hakeme rağmen kazandk ve çok mutluyuz 🇹🇷
İnsanların heyecanını izlemek keyifliydi.
@einarsson hele az ötede ağla Iaa
Nefesimi tutarak izledim resmen. Çok şükür
Avusturya bizi zi. kecek.
Kotu buldum bu hoca gitmeli
Berbat oynadılar 16 da iş görmez
Aslanlar yaa helal olsun valla
Neden ilk 16 değil de sona kaldık? :)
Bu gece uyumak yok... 🇹🇷 ❤️💪🏻
Çok ÇEKsek de sonunda maçı aldık. 🇹🇷
Maç çok gericiydi ama kazandık as bayrakları
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🐺
Yani? Kur’an okurken dikkatim bozuldu sesten.
Kurani tersten mi okuyorsun?
Allah hidayet versin size.
🤣
Tebrikler Türkiye
Cenk tosun 🇹🇷
Tebrikler basârilar dilerim 👏👏👏
Çok güzeldi
Tebrikler
Tebrikler
Gurur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?