Evet arkadaşlar anadolu efes ile gururlandığımız euroleague'te fenerbahçe ile üzüldük! Temsimcimiz bu akşam cska'ya 78-67 yenilerek seride 2-0 geriye düştü! Sizce fenerbahçe buradan seriye lehine çevirip final four'a kalabilir mi?
Cska Moskova 78 Fenerbahçe 67, temsilcimiz seride 2-0 geriye düşerek final four şansını zora soktu! Maçı nasıl buldunuz?
FB iki maçtada iyi oynadı. Sadece karar periyotlarında yaşadığı şansızlıklarla maçı rakibine verdi. Hoca ve vesely gibi eksiklere rağmen iyi oyun vardı. İstanbul'da seri 2-2 ye gelir. Seriyi kazanır.
bu nasıl lig cezaalanı içinde yürürken düşen oyuncuya penaltı veriliyor 😂😂😂 kayseri doğranacak demiştim. Bir ara ts ligte hız aldığında bjk çocuğu mete kalkavan maçıyla yarıştan koparıldı. Bşehir FB maçının hakemi oprasyon hakemi yine mete kalkavandı ama şansa yırttık Allah korudu. Sonraki hafta aynı hakem gs ts maçını yönetiyor 😂 gs yarıştan koparılıyor. Birde üst üste antalyai maçına veriliyor.
Bugun koaşa maçını iyi izle, ayrıca bjk çocuğu mete kalkavanın trafiğini iyi takip et. İçerde bjk ye lehte operasyon yapanlar ve rakiplere operasyon çeken tff güdümlü bkj hakemleri 😉 Ühü ühüüüü
zenne gizliden yazamıyorsa bile bir şekil yazıyor düşük experii 😂😂 ünlü isimli zennede arazi, zenne 1 : gizliyi açınca gelir yazar zenne 2 : gizliyi kapatırsan ünlü sporcu isminin arkasında yazar zenne 3 : gizliyi kapatırsan ve çakılmamak için 1 -2 exprli üye açıp yazar zenne 4 : gizli nikiyle önceden senin üzerinden rahatlıkla yazarken gizliyi kapatınca artık gizli zenne nikiyle soru sorup sonrada zavallıca kendi cevaplayıp bir de kendisini eig seçiyor 😂😂😲 zavallı zenne
bjk yorumları her biri farklı nick gibi görünsede tek elden çıkmış yorumlar okusana bi 😂😂 ayrıca sana aşırı yakınlık gösteren bjk lilede cabası hep öylelerdi dimi 😇
bak sana samimi söylemim bir kişinin bir konuda farklı görüşü olabilir ki ben bunu doğal kabul ederim. Ama kendini maymun etme böylelerine, senle ne başşak geçiyorlar haberin yok. Maşa olma 👍 bu yorumların hepsi silinecek silinmeden oku
ha bir de zenne kurabiyenin bir taktiğide gizliden rakip takım gibi soru sorup antipati yaratıp ( o takımla ilgili) kendisine güya haklı zemin yaratmaya çalışan bir zavallı 😂😂👍 zenne kurabiye ya da sahne ismiyle kibariye diyede tanınır. Bazen gizli pembe nickleride var bu topiğin 😂😂
En İyi Cevaplar