Genelde ben yürüyor ken 160 155 gibi oluyor kalp atışlarım
Yürüyüş ve koşu yaparken kalp atışlarımız 200 geçebilir mi?
Genelde ben yürüyor ken 160 155 gibi oluyor kalp atışlarım
yürüyüş ve koşu yaparken kalp atışlarımız 200 geçe bilir mi

Hayırlı aksamalar 🏃♀️🏃♀️
Bu cihazların ölçümleri tam anlamıyla doğru olamayabiliyor (sağlıklı çakışmaması) ellerinizi metale değdirince elektrotlar ile ölçüm yapar. Neyse konumuza dönelim.
İdeal olan aslında 70-100bpm/dk aralığında olması gerekiyor. 200 fazla anlayacağınız.
Yürü be kim tutar seni sdfsdf benim geçer evet zaten sigara da var zorluyor biraz
😃😃😃😅😅🏃♀️🏃♀️koşu güzel kafamdaki düşünceler de koşunca gider
Nabzını 120-140 arasında ayarlaman en doğrusu 140
çivarı en iyisi.
Cevap
13Cevap
Koşu bandında koşu yapmasam da havalı olabilir
Benim nabız olayı çok değişik
Hemen 10 dakika da patatese dönüyorm bence nabzın 500 atıyor
😂😂😂500 mu ölmüşüm dur
220 den yaşınızı çıkartın ortalama olması gereken çıkar
202 ozaman
Hayır. Geçerse problem var demektir. Acilen baktırman gerekiyor
Gerçekten mi 😳😳😳
Koşuda 😅😅😂😂
Herkesinki farklı olur kimisi çabuk yorulduğu için yükselir kimisi hiç yorulmaz ya da çok zor yorulur o nedenle normal çıkar

Bende Buğün yaya olarak yürümek istedim
200ü geçiyorsa kalbin zorlanır. O kadar hızlı koşmaman lazım. Eğer çok hızlı koşmadığın halde 200e çıkıyorsa bir doktora görünmekte fayda var.
Evet geçebilir ama 4.6 biraz fazla gibi
🤔🤔her zaman bu hızda koşarım hata 4.8 de koşuyordum 😃😃😄
Bi kereye mahsus geçer
Her zaman geçiyor
Gösterge bozuk o zsman
🤔🤔cihazlar yeni
200 taşikardiden de ötesi
Hiç ölçmedim o kadar oluylemuymus
Oluyor
Vay be ölmezsek iyi o hızla 🤣
😂😂😂😂
Abla tehlikeli çok yükseltmek
Hiç denemedim :D
G. t korkusu ile koşarsak geçer.
Ölürüm herhalde 200 veya daha fazlasında 😂
Düşük tempo
dene bakalim bi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?