Evet arkadaşlar Fenerbahçe kritik Trabzon virajını kayıpsız geçti! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe kritik Trabzon virajını kayıpsız geçti! Maçı nasıl buldunuz?

Maçın ikinci yarısını izledim. 2-0'dan 2-2 yapmak, maça ayrı bir heyecan kattı.
Maç boyunca atılan yabancı maddeler, çok sorun oldu. Taraftar dediğimiz kitle, takımını desteklemeli, tezahüratını yapmalı sadece. Hatalar olunca usülsüz uygun tepki gösterilmeli.
Maç sonu yaşananlar, Türk futbolunun içinde bulunduğu durumun özetidir. Bir taraftan FB, öbür taraftan TS birbirine girdi. Yani, değdi mi gerçekten? Bir de Euro 2032 bize verildi. Elimizden alınabilir. Ondan sonra veryansın et!
Allah ıslah etsin bu insanları.
Trabzonspor un da elbette ceza alması gerekir fakat merak ediyorum da taraftarların kafasına tekme yumruk vuran terör estiren bu bazı fenerli oyuncular da ceza alacak mı acaba? Oosterwolde, osayi, fred, batshuayi ceza alacak mı acaba? Şimdi dicekler ki nefsi müdafaa, öyle bir şey yok izledim ben nefsi müdafaa ile alakası yoktu soyunma odasına gitmek yerine soyunma odasının tam aksi yöne doğru ilerleyerek kendilerine yaklaşmaya çalışan Trabzonspor lu taraftarlara öldüresiye tekme ve yumruk vurdular. Niyetleri soyunma odasına gitmek değildi niyetleri insanları dövmek idi. Akıl ve mantık sahibi her insan o anları izlediğinde söylediğim gibi olduğunu görür ve anlar..
Umarım Fener li oyuncular, gerçi oyuncu bile demek gelmiyor içimden o oyuncu müsveddeleri umarım gereken cezayı alırlar yoksa bugün onlara ceza verilmezse yarın bütün takımların oyuncuları insanlara tekme ve yumrukla saldırır
Cevap
7Cevap
maçı kötü buldum ben..
trabzon taraftarı çok abartı ve haddini aştı. tamam feneri sevmezsin o ayrı ama yaptıkları sadece fenere yarıyor 3. golden önce faul var gibi ama sağoılsun yayıncı kuruluş göstermek istemiyor. sonuca şaşırmadım zaten var hakemleri fenerin aleyhine olunca uyuyor
İnşallah yarışta tutmak içindir şampiyon yapmak için ali samiyende de bunu yaparsalar büyük sıkıntı
hakemlerle almanında bi sınırı var
fenerlinin biride soru sormuş gsyi kolluyorlar diye :D
fenerin en büyük destekçisi ts taraftarı.. çok boşlar.. genel olarak sıradan balon maçtı.. fenerin attığı 3cü gol öncesi faul olması gerekiyordu ama gol genede verildi.. ts taraftarı maçı oynatmadı fenerde yerden kalkmadı
Maçı izleyemedim özeti izledikten sonra pozisyonlarla ilgili yorumumu yaparım. Ama eğer Fenerbahçe'nin attığı 3'üncü golden önce faul varsa ve bunu var vermemişse özellikle maç sonu olan olaylardan sonra ortalık fena karışır ve var'da ki hakemin düdüğünü astırırlar hatta trabzonspor'a gelmesi gereken ceza üstünde bile büyük tartışmalar olur.
Gs maçı gbı ikinci yarısı daha güzeldı. Hakem yine çifte standart fauller verdi. Son golde faul verilmeliydi.
Maç birimi olaylar damga vurdu maca
Osainin yumruk güzeldi , fred in döner tekmesi tam oturmamış ama fena değildi
Trabzon aşırı çirkeftiydi
İnsallah o atılan maddeler vs tadice de yazık oldu
Hakem maci yonetemedi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?