İlk defa spor yaptım ve baya bi ağrım var özellikle de dirseğimin iç kısmında kolumu açamıyorum bile. nasıl geçer?

İlk defa spor yaptım ve baya bi ağrım var özellikle de dirseğimin iç kısmında kolumu açamıyorum bile. nasıl geçer?
Cevapla