180 boyunda 110 kilo birisiyim. Kilo vermek amacıyla evde kendi çapımda spora başladım ( şınav , squat , barfiks denemeleri ve karın hareketleri vs. ) . Spor yaptığım zamanlar genellikle el bileğimde ve dirseğimde ağrı oluyor fakat bu şiddetli bir ağrı değil. El bileğimi her döndürdüğümde sesler geliyor , ufak bir ağrı oluyor. Dirseğimde ise ufak ufak ağrılar. kime sorsam tenisçi dirseği diyor. Aynı zamanda 3 kere doktora gittim ve her doktor bir sorunun olmadığını söyledi. Elimi ( parmaklarımı ) dik tutup omzuma doğru ittirirsem de bir ağrı oluşuyor.
Bu konuyu açma sebebim benimle aynı sorunu yaşayanlar veya bu durumun ne olduğunu bilenler vs. varsa bana yardımcı olursanız çok sevinirim
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer