Spor yaparken dirsek ve el bileği ağrısı oluyor, ne yapabilirim?

180 boyunda 110 kilo birisiyim. Kilo vermek amacıyla evde kendi çapımda spora başladım ( şınav , squat , barfiks denemeleri ve karın hareketleri vs. ) . Spor yaptığım zamanlar genellikle el bileğimde ve dirseğimde ağrı oluyor fakat bu şiddetli bir ağrı değil. El bileğimi her döndürdüğümde sesler geliyor , ufak bir ağrı oluyor. Dirseğimde ise ufak ufak ağrılar. kime sorsam tenisçi dirseği diyor. Aynı zamanda 3 kere doktora gittim ve her doktor bir sorunun olmadığını söyledi. Elimi ( parmaklarımı ) dik tutup omzuma doğru ittirirsem de bir ağrı oluşuyor.


Bu konuyu açma sebebim benimle aynı sorunu yaşayanlar veya bu durumun ne olduğunu bilenler vs. varsa bana yardımcı olursanız çok sevinirim

Spor yaparken dirsek ve el bileği ağrısı oluyor, ne yapabilirim?
Cevapla