Beşiktaş-Galatasaray derbisine deplasman taraftarı alınmasına karar verildi. Sizce doğru bir karar mı?

İl Spor Güvenlik Kurulu'nun kararına göre bin 914 sarı-kırmızılı taraftar maçı stadda izleyebilecek. Karar mantıklı mı bir sorun çıkar mı?

Beşiktaş-Galatasaray derbisine deplasman taraftarı alınmasına karar verildi. Sizce doğru bir karar mı?
Cevapla