Gymde çabuk tükeniyorum olmuyor gibi hissediyorum motivasyonum düşüyor?

Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi başaramıyormuş gibi hissediyorum çok çabuk tükeniyorum atıyorum bir hareketi 4×12 yaptıktan sonra diğer hareketi 4×12 yapmakta zorlanıyorum 1aydır aynı kiloda yaptım antremanlarımı atıyorum 10kg yaptıysam 12 zorluyor daha az tekrar yapıyorum sizce yüksek kilo az tekrarmı yapayım az ağırlık fazla tekrarmı spora başlayalı 1 ay oldu
Güncellemeler
+1 yıl
Reis bide 3sete düşürüp farklı hareketleri yapıyorum derken 4×12 ön kol girip daha sonrasında 3sete düşürüp farklı bölgemi yapıyorusun yoksa ön kolda 4×12 şeklinde hareketi yapıp diğer ön kol hareketleirnimi 3sete düşürüyorsun
Gymde çabuk tükeniyorum olmuyor gibi hissediyorum motivasyonum düşüyor?
Cevapla