Başakşehir 0 - Fenerbahçe 1... Sarı lacivertliler penaltı jokeriyle kazandı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar kimse kusura Fenerbahçe - Başakşehir'i hakem rezaletiyle yendi. Fenerbahçe pozisyona girdi vesaire o ayrı ama son dakikada verilen penaltı tam bir skandal! Kol vücuda yapışık hadi o nu da geçtim pozisyon ceza sahası dışında ve var kasıtlı bir şekilde yine devreye girmedi ve fenerbahçe hakemler sayesinde bu sene 12 puanı hakemle kazandı! Maçı nasıl buldunuz?

Başakşehir 0 - Fenerbahçe 1... Sarı lacivertliler penaltı jokeriyle kazandı! Maçı nasıl buldunuz?
Başakşehir 0 - Fenerbahçe 1... Sarı lacivertliler penaltı jokeriyle kazandı! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla