Evet arkadaşlar Beşiktaş dolmabahçe'de Alanyaspor'a 3-1 yenildi! Maçtan sonra rıza çalımbay haklı şekilde oyuncularını sert biçimde eleştirdi! Bencede hoca kesinlikle haklı ne olursa olsun nasıl kadro çıkarsa çıksın Beşiktaş'ın bir forma ağırlığı vardır ve bunun bilincinde olmayan bir futbolcu topluluğu var! Ne düşünüyorsunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Beşiktaş, bildiğimiz gibi
alanya iyi oynadı
Beşiktaş'ın her zamanki hali, garibanın yüzü gülür mü?
Çare Sergen Yalçın
Böyle vurdum duymaz oyuncularla sergen yalçın'da başarılı olamaz!
Devre arası geliyor 3-5 takviyeyle bari 3. oluruz, Rıza hocanın vizyonu yetmiyor, elinde rashica ve rebic gibi kanat oyuncuları varken kanatlarda forvet olan muleka ve semihi oynatıyor
Çalımbay istifa etmiş...
Adam yılların futbolcusu atom karınca
Kümeye.. kümeye haydi kümeye..
Bok gibi Beşiktaş'ı tanıyamıyorum