Beşiktaş-Alanyaspor maçı yorumlarınız neler?

Beşiktaş-Alanyaspor maçı yorumlarınız neler?

Beşiktaş Alanyaspor'a karşı ilk yarıda 3-0 önde götürdüğü maçı 2. Yarıda 3-3 beraberlikle sonuçlandırdı. Beşiktaş Alanyaspor'dan 2 gol yedi, bir tane de kendi kalesine gol attı. Ayrıca Beşiktaşlı futbolcular gereksiz yere sert oynayıp fauller yaptığı için bir tane Beşiktaşlı futbolcu kırmızı kart gördü :D Son zamanlarda en çok gülüp eğlendiğim maç bu oldu :D 3-0 öndeyken 3-3 berabere kalmak nedir ya? Sizin bu maç hakkında düşünceniz nedir? Bazıları bu maçta şike döndüğünü, bu yüzden Beşiktaş'ın bilerek maçı kazanmadığını idda ediyor.

Beşiktaş-Alanyaspor maçı yorumlarınız neler?
Cevapla