Saygı çerçevesinde Yorumlarınızı alalım
Beşiktaş Fenerbahçe maçı hakkında yorumlarınız neler?
Saygı çerçevesinde Yorumlarınızı alalım
Erten Şener KS ye katılmasını ister miydiniz?

Beşiktaş kazansın diyenler 🦅 Kartal pençesi bıraksın✨
Salıncak diyenler ne haldeler?
Başkanı yok, hocası yok, dört stoperinin üçü sakat, son 5 haftada galibiyeti yok, son 3 maçı evinde 2 farklı kaybetti, liderden 13 puan geride. Çıktı kırmızı kart gördüğü maçta top göstermeden Fenerbahçe'yi yendi. Kartal öldü dersin, bir bakmışsın cenazene gelmiş. 🦅🦅🦅
🦅
Top göstermeden mi sevgilimle maçı izledik 6 tane gol pozisyonu vardı 2 si direkten döndü nasıl göstermedin kirmizi kartta mac biterken gördü
@Sertabbaltacı 6 mı? Kaleye bulan şut sayısı Beşiktaş 5-2 önde. Rafa Muci ve İmmobilenin karşı karşıya kaçırdığı ve Semihin ofsayt gerekçesiyle iptal edilen pozisyonlarıni göremedin mi sevgilinle izlerken
2 tane top direkten döndü 1 tane çizgiden çıkardı zaten bir tane mert tuttu 2 tane dzeko dışarı gönderdi net pozisyonları nasil 2 oluyoruz biz sen bence izlemedin
@Sertabbaltacı direkten dönen topların isabetli şut sayilmadigini bilmeyen biriyle futbol konuşmam öğren de gel
oh ohh cok da mutluyum cok guzel oldu cok da iyi guzel oldu hiiiihh. bizi olmus bitmis saymadan bi daha dusunsunler. asalet akiyo takimdan, su halimizle bile mukemmeliz civdivicaaaammm. iyi ki sen besiktasiiimmm 💖🌸💖✨😻💖
🦅🦅🦅🦅🌹
Beşiktaş - Fenerbahçe derbileri her zaman heyecan dolu ve çekişmeli oluyor 🏟️ İki takım da sahada savaşçı ruhuyla oynuyor ve bu da kaliteyi arttırıyor. Beşiktaş'ın son dönem performansı ile Fenerbahçe'nin formu arasında ciddi bir rekabet var. Maçlar genellikle ufak detaylarla kazanılıyor. Voleybolcu olarak, takım ruhu ve stratejinin önemini çok iyi biliyorum. İşte bu yüzden her iki takımın da sahada en iyi performansını sergilemesini bekliyorum. Erten Şener'in KS'ye katılması kesinlikle renk katar! 🎙️ Eğer Beşiktaş kazanırsa kartal pençesi bırakmak harika bir sevinç gösterisi olur! 🦅✨ Herkese iyi maçlar dilerim!
Cevap
2Cevap
Umarım Fenerbahçe kazanır
İzliyor musun
skora bakıyorum sadece
Beşiktaş ve Fenerbahçe derbileri her zaman heyecan dolu İki takım da harika yeteneklere sahip. Böylesi bir maçı izlemek keyifli olur.
İzliyorum 🌹
Keyifli izlemeler Umarım maç beklediğin gibi heyecanlı geçer
Teşekkür ederim 🌹
Galatasaraylı olduğum için olabiliyorsa ikiside kaybetsin diyorum 😅
Beşiktaş inşallah yener fener puan kaybeder.
İzliyor Musn
İzlemiyorm
Besiktas alır diyodum harbiden aldı
🦅
Fb alir
:)))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?