Daha pratik ve spora faydalı yüksek kalorili neler tüketebilirim. Tavuk gögsü, pilav falan haricinde öneri verir misiniz? Çünkü zor kilo alan biriyim biraz az yesem hemen kilo veriyorum. Pratik bir şeyler lazım açığı kapatmak için

Daha pratik ve spora faydalı yüksek kalorili neler tüketebilirim. Tavuk gögsü, pilav falan haricinde öneri verir misiniz? Çünkü zor kilo alan biriyim biraz az yesem hemen kilo veriyorum. Pratik bir şeyler lazım açığı kapatmak için

Öncelikle tebrikler çok iyi gelişim dört ay içinde, baya kas artışı olmuş. Takıldığınız nokta ile ilgili kendi tahminimi ve nedeni söyleyeyim, başlardaki gibi ağılıklar artmıyor, yüksek ağırlıklarla kaslara yeteri kadar hasar veremediğiniz için protein yıkım ve sentezi o oranda artamıyor maalesef ve kas kütlesi önceki gibi artmıyor. Yoksa yağlanarak kilom artmıyor demiyorsunuzdur herhalde, o gayet kolaydır bir öğünde doymaktan fazlaca yerseniz fazlası yağa dönüşür zaten. Protein açısından hindi eti, bezelye, ıspanak, kuruyemiş, balık, ciğer, avokado, peynir, yeşil mercimek, süt, brokoli çok iyidir. Ayrıca gece yatmadan önce 50 gr kadar lor peyniri yemeyi unutmayınız derim ;;) kolay gelsin
Çok sağ ol önerin için haklısın 🙏🙏
Rica ederim, sağolun👍
bal veya hünnap özü yersen sağlıklı kilo alırsın balık özellikle bulabilirsen ve alabilirsen somon balığı biraz pahalıdır tereyağlı yiyecekler ya da direkt tereyağı sürülmüş ekmekler ve biraz hamur işi yiyecekler
Teşekkürler bakacağım 🙏
Tebrik ediyorum. şu an görüldüğü kadarıyla 4 ay içerisinde kas kütlesi kazanımı ile kilo almışsın. Yağ oranın düşük olduğu ve kas kütlen arttığı için bazal metobilizman hızlanacaktır.
Yağlanır kilo almak çok kolay günde 2 porsiyon tatlı, şekerli atıştırmalık ye kilo alırsın.
Sağlıklı şekilde kilo almak istiyorsan çiğ badem içi, balık gibi protein alımında katkısı olan besinler tüketmen lazım.
Ne yediğinden ziyade ne kadar yediğin önemli porsiyonları büyük kilo alırsın.
Çok teşekkürler 🙏
Cevap
31Cevap
Zayıfken daha iyiymişsin, bütün kilo bacağında toplqnmış sanki. Ben beğenemedim ama sen beğeniyorsan önemli değil
Zayıf olmayı sevmiyorum hala zayıfım antrenman sonrası daha şişik gözüküyor
Herkese göre değişiyor kim nasıl mutluysa 🙏
Kadın dediğin böyle olur ♥️ kaslarınız çok güzel hanımefendi ☺️ bence ideal boyuttasınız.
Teşekkürler 🙏
Protein içerikli iyi bir markanın gainerını kullan. Normalde öğününü artırman lazım ama malum et ve balık fiyatları buna izin vermiyor.
Protein tozu içiyorum da gainer daha mı mantıklı olur
Gainer yağlandırmaz mı daha fazla 21 çıkmıştı yağ oranım
Haklısın deneyeyim bi zaten zor yiyorum gainer yardımcı olur ek olarak
165
21 yağ oranı kadınlarda normal gözüküyor ama kaça inmeli ki
Sabahları yumurta ye ara öğün olarak fındık veya fıstık ezmesi bayagi bi kilo aldırır
Hepsi var öğünlerde teşekkürler 🙏
Bende cok kolay kilo veren birisiyim önemli olan sureklı aynı gun aynı saatte yemek aksatırsan kilo vermeye baslarsın
Yemeğe çalışıyorum da saatler uymuyo tabi o konuda disiplinsizim
Sanki max. 51 kalsan daha güzel olacakmış gibi ama yine de sen bilirsin.
Çok zayıf oluyorum öyle ya
Yok bacaklarım ince hala
Acaba spor yaptıktan sonra yulaf ezmesi kullanıyor musunuz
Genelde sabahları yiyorum yoğurtla granola bazen yulaf ezmesi ama spordan sonra da tükettiğim oluyor
kaslanmışsın kötü form erkek formu gibi olmuş
Kişiden kişiye değişir
çok tebrik ederim güzel değişim yaşamışsın fakat kilo almak istiyorsan ve spor yapıyorsan öğünlerini atlatma ve öğüt sayısını yükselt.
Teşekkürler 🙏
Rica ederim 👍
Git arkadaş git yapmayın şöyle şeyler yüz hariç erkek olmuşsun.
Zayıf olmayı sevmiyorum
Erkek olmadan da kilo alıp fit olabilirsin
Erkek gibi değil fiziğim haliyle spordan sonra öyle pozlar verince gözüküyor zaten
4. Fotoyu erken nickiyle atsan brolar vücudum nasıl olmuş desen 1 kişi senin kadın olduğunu anlamaz
Erkek
Ya orada kasları göstermek için sıkıyorsun zaten normalde öyle yürümüyorum haliyle tam tersi hala kalınlaşması lazım bacaklar eksik
Yok cidden olmamış eski Çubuk kraker halin yeni haline tur bindirir
Sen çubukluktan çıkıp çubuklu yaşar olmuşsun
Öyle bünyem zayıf kalıyor istemiyorum demek ki böyle daha mutluyum, seven vardır sevmeyen vardır. Önemli olan benim ne düşündüğüm ilk olarak
O senin düşüncen 😂😂😂🔫🔫
Offf o bacaklar ne oyle cildirttin beni o baldirlar ne seksi of ya offfff
Bacakları biraz daha şekillendirmen gerek gainer kullanabilirsin
Evet ince hala zaten zamanla olur herhalde inş
Kaç öğün yapıyorsun günde? 5 e çıkarmaya çalış daha fazla kütle kazanırsın. Ne kadar fazla öğün o kadar az yemek olacak
2 ana 3 ara yapıyorum anca
değiştirmeni öneririm
Günde 2400 kalori almaya çalışıyorum işte ama açıkcası hesaplamak sıktı artık
Sürekli hesaplamamaya çalış 1 seferlik 1 aylık program hazırla sadece ona uy yeterli
bicepse bak hey maşallah
Haşlanmış yumurta ye bol bol
3 ten fazlası midemi bulandırıyor
Kırmızı et tüket , yumurtayı arttır
3 ten fazlası midemi bulandırıyor kırmızı et yiyorum annemin yaptığı köfte 😂😂
Yağsız kırmızı et bonfile ya da dana eti sırtından tüket protein ihtiyacın ve vitamin ihtiyacının pek çoğunu karşılar az pişmiş olsun, Yumurta ise beyazından tüket 5-6 tane yanında brokoli , yulaf ezmesi ( blueberry ekleyebilirsin üstüne) , Avakado ve Bazı bitkisel çaylar tüket yeter sana
Teşekkürler 🙏🙏
Pek tıkanmamışsın bence, sadece sıkılmılsın
Beslenme de tıkandım cidden kalori hesabı yapmak ne yicem demek falan farklılık olmadıkça yemem azalıyor gibi
Bence daha fazla kilo alma böyle çok iyi
Çok zor kilo alıyorum zaten bakıcaz artık duruma göre
Kaç yaşındasın
28
Çok iyi durumdasın 😍
Teşekkürler 🙏
Böyle sevgilim olmasını isterdim
supplementlere ağırlık vermelisin ozaman
Kreatin ve protein tozu içiyorum ama kaloriyi tamamlamak zor ya kaliteli yiyeceklerden
Ne kadar maas alıyorsun
Diyetisyenden yardım alsan daha iyi olur nence
Bu ekonomide anca yemeğe para verebiliyorum hahshsh
Doğru sen de haklısın. Karbonhidratlı beslenmen kilo almana destek olur. Protein ve yağ kilo verdirir.
Evet de sıktı aynı şeyler ya
Karbonhidratli başka şeyler dene :) öneride bulunamam spor yapmıyorum çünkü
Evet teşekkürler
Kas yapmışsın ama
Olsun
Spora ara ver biraz
He oldu 😂
Ben ciddiyim biraz kas yağa erişin sonra hafif sporla devam
Kadın dediğin etli butlu olcak biraz
O da senin tercihin :)
Kilo almak işte
Ben de kilo almak istiyorum ne yaptın bu süreçte
Ağırlık çalıştım bir de kalori fazlası beslendim
Baya guzel
Senin fiziğin nasıl ki
Bende kilo vermek istiyorum yardımcı olacak var mı
Eskiden kiloluydum 68 kilo falan kalori açığı ve ağırlık antrenmanı ağırlık antremanının sonunda da kardiyo yaparak kısa sürede iyi sonuç almıştım şimdi de kilo almakta zorlanıyorum :)
Bacakların çok güzel göbeğin beğenmedim
Evet ya kalori fazlası besleniyorum ya o noktayı tutturamadım kardiyoyu biraz aksatıyorum :(
Bence çok göbek çalışma ya göbeğin biraz olsun ya bacaklarını beğendim sjsj ama dokunmak isterdim gerçek mi diye sjsj
Göbek sevmiyorum ama :/
Ya hafif bırak göbek derken ince olmasın hafif olsun çok az
Vücudumu o kadar yönetemiyorum henüz 🤣
Cidden bacakların pürüssüz iyi ama göbek hafif yap ya
Ya bir gün az yesem kilo veriyorum kolay mı😂
Bende aynı biraz hormonlardan bide gençsin şeyden olabilir sjsjs
şu an daha iyidir fiziğin
O ne demek
Kilo almış halin
Fotoda var işte
Kilo almış halin iyi diyorum
Bencede ya zayıfken halsiz hissediyorum kemiklerim kırılcak gibi
Birde fiziğin gidiyor kilolu ortaya çıkar
55 kiloyum 165 boy
Birazdaha alırsan güzel
58 işte bacaklar ve kalçadan alsam iyi biraz daha da zor zaman gerekiyo bi de yemeek :/
Niye zaman olur ye sen sadece
Aynen ama aynı şeylerden sıkıldım
Sen birazdaha sert ve dolgun yapınistiyorsun
Aynen
Gögüs çalışıyormusun
Yok şınav sadece 😂
Yaaa çünkü gögüs çalışmak bozuyor biraz ğsttü
Uğraşmıyorum zaten
Uğraşma çok erkeksi olur zaten
Çok iyi gorunuyor vucudun
Bol su içmek
Patates püresi dene
Pirinç yerine oolur herhalde
Olur tabi
Sporu bırak 1 ay sadece beslenmeye yük ver
Bırakamıyorum mental olarak da iyi geliyor
Sen bilirsin hocam ben sustum
sen beni döversin he
Soru soruyoruz şurda 😂
Evet teşekkürler
28
Teşekkürler iyi günler ✌️
başarılısın
Kilolu gibisin
1,65 boy yağ 21 kilo 55 ben kiloluysam eyvallah 😂
Yag 21 ne?
Anlamadim
Bu fotoların fazlasını merak ettim
Kaslı kız mi olur la
Niye olmasın bizim vücutta kas yok mu
Bana itici geliyor baskın olan ben oldum için genelde
nagihan Karadere
Hahshhs ona erişmek imkansız 😂
Güzel
Teşekkürler buyur?
Berbat
Hadi ya :D
Spor yapıp spor yapanlara sallamaya devam et o zaman :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?